Monday, June 06, 2011

LELAKI DAMBAAN 'DIA'

Assalamualaikum

tajuk macam syok je dengar kan. mesti ramai nak baca. btol x? hee..  tapi aku nak bercerita ni macam gedik je. tak penah2 sebut 'dambaan' hari ni terkeluar pulak. ni semua adalah gara-gara aku terbaca satu blog yang sangat best.. sibuk dia bercerita psl boypren pujaan... akulah yang paling ceria senyum dari hujung telinga. ( aku pun dah tersanggut skali lah ni.ishk) aku tak punya banyak teman lelaki sampai keliling satu pinggan yg ala-ala kerengga ni, tapi aku had my few shares of both gentleman and douches.. Opss! kepada abah & mama, pose kali ni tak usah baca lah ye.. hbs pecah lubang nnti.

before this, aku & fwen penah cakap kosong psl ini story :) aku buat derk aje. mmg best dgr mereka brcerita. 'jasmin sukakan yang hidung mancung, favourite dia si shahz jaszle. hmm.. padan lahh...match made in haeven jasmin and jaszle. ko ado??' haha. wehh. aku tak minat shahz jaszle tuu.. blakon tak best mane pun. ASMARA je lebih. :P

pernah tgk citer Sex And The City? ada satu scene bila Carriie dan Charlotte duduk di kafe dan buat 'Man Hunt' where they judge dan beri markah setiap lelaki yg lalu kat depan mereka sama ada elok ataupun pecah rumah... haha..
bole buat games ni. mesti sonokkan. skurang2nya bole tahu apa cerita rase mereka. hehe.. mcm jasmin sukakan jaszle yg sntiasa dgn kaca hitam dan jam tangan maskulin ( perasan hot ke) :P
si sofia pula gemarkan kulit putih Chinese looking guys.katanya paling tak tahan bila mereka ada senyuman menawan. tegoda... amboi! gediklah si sofia nih :P
what da surprise?? dalam banyak2 kawan ada sorang ni paling lain dri yg lain. si Balqis :) she's always so classy... namun rupa-rupanya dia sukakan bdk2 indie band yg sdikit serabut dan krus melengking.he.. Hmm.. biarlah taste peribadi masing-masing.. asalkan tak kacau line aku sudah :D

nak tahu apa cita rasa aku di zaman ini?? mestilah suka maskulin.. bukan metroseksual.. bukan uber seksual atau apepun..bt masa ini suka dgn gaya fahrin ahmad & Aaron aziz.. fahrin is definitely very maskulin dan tegap manakala Aaron seems very romantic dan loving to his wife and kids... alahaiii.. sukanya... :) alaaa klu di beri pilihan mestilah mahukan ala-ala prince Charming yg boleh kejutkan daripd lena yg lama.."oi jgn berangan la mimiiiiii" :D alahh.. biarlaaa.... k.fie dah jeles ar tuuu. jeles...



but siyesly,bila kali pertama dgn lelaki, my favourite thing to look at is their shoes.. aku pernah baca dlm majalah, itulah caranya untuk judge seorg lelaki.. mngkit majalah itu ifa guy wears sepasang kasut sport , dia seorg yg masih lagi belum puas hidup membujang & tidak boleh atau mahu menjalinkan a serios ralationship dan lebih gemar berfoya-foya sementara a guy in a pair of loafers lebih chill, mudah di bawa berbincang namun tidak tegas dlm mmbuat kptsan..

But at the end of the day, bila sudah bertemu Mr rite, semua perancangan dan taktik will be thrown out the window.. . masa tu buat apa pun asyik angau je.. tak percaya cuba tgk kakak aku tu. kak fieee... org ckp ape pun. adoooo dia kisah!?:P
oklah... ape2 ajelahhhh.... jgn caras laki2 pilihan i okies. meletopsssss.... 






No comments: