Saturday, June 21, 2014

TURBAN STYLE !

assalamualaikum..

hai semoga tengah tdo lena. hehe. aku masih mengadap lappy. dan juga ada yang masih tgh tgk worldcup kat mamak.. 

lai lai.. nak terjah pasal  turban style ! ok actly dalam hidup baru skali aku pernah pakai turban keluar rumah. memang rasa janggal gila. aku kan jenis pemalu style. tak pernah nak sama macam org.  jadi kat sini je aku havoc lebih :) hehe. aku jadi tak tahu malu aritu sebab abang aku cabar pakai turban. dia mengata aku cakap je besar tapi bukan berani pun. haha. lalu lah aku menyahut cabaran memakai turban di petang hari untuk keluar makan. keluar makan? keluar makan je pun ! biasa kalau klua makan dekat2 aku pakai bawal je. senang. bukannya nak pegi bukit bintang or benua africa  pun kan..haha.apapun aku memang bukan seorang peminat turban. aku mengaku bab tu aku lemah skit and aku rasa org pkai turban ni mcm girls yang baru naik mandi haha. sory! bdw tu kalau aku pakai. jangan salah paham. aku paling suka tengok org pkai sweet like kak yuna (dan sebenarnya.......) tu tau.. 

mane boleh kali pertama pakai turban tak snap gambor ! itu bukan cik syamimi hasli lah namanya.. pantang jumpa camera haruslah memory kan hidup. hehe.. setiap gambar ade cerita. mcm tu lah senang kan.. 




gambar pertama sampai ke empat tu adalah ketika dalam women's room ! ambik masa setengah jam macam mane nak belit2. sumpah aku smpai fed-up ! sungguhlah kena blajar dan takde ilmu kepakaran bab tu. kata aje hijab stylish. tapi yang satu ni aku memang surrender! and finally......



TADAaaaaaa........


Rase macam pelik sangat lah. hehe. muka plak rase besor semacam. takpelah tu kan pengalaman. and aku kalau dengan abg memang pantang di cabar. bdw saya sahut cabaran yeah! comel dok? haha... jangan malu nak berfesyen... asalkan ia masih menepati ciri2 wanita. tu pun kat gambor dah tercabut pin kat leher.. hadoii.. memang payah... :) salute yuna dengan style yang tersendiri ! (sory la aku tahu yuna je yang pakai turban hehe:)


jumpa lagi !

No comments: