Friday, January 07, 2011

BARU!! TAK B'MKNA YG LAMA D'LUPAKAN...

salam to all...

 dari mata jatuh ke hati. dari hati bermulah bicara.. 

berwajah baru?? jawapannya YEA. bukan muke saya yang baru tapi BLOG ni di gubah kembali menjadi baru.. saya tetap manusia yang punya hati yang sama di blog yang lalu ..seorang yang..... lembut hati cepat marah kot. hahaha.. (masing2 boleh kenal saya... kalau nak tau selanjutnya.hihi) hanya u all dapat menggambarkan keperibadian saya...
mesti tertanya-tanya kenapa blog baru ?? kan...? bukan cuma diri ini bermasalah.. dalam hal sekecil dan di anggap remeh ni juga punya masalah.. BLOG saya di musnahi oleh seseorang. OMG!! x dapat saya bayangkan.. betapa geramnya.. namun tak mengapalah.. TAHUN BARU. BLOG BARU, PERASAAN BARU =D.. saya harap u all sudi menjengah hadir melewati cerita2 yang saya kongsikan  .. yang berlalu biarlah berlalu.....

>life must be go on! yeahh...

No comments: