Saturday, March 19, 2011

1 week untuk di kenang

salam & happy saturday to all...

 wah!... terasa terlalu lama aku tidak di sini. bercerita. berceloteh. berkongsi suka duka.. sungguh! mmg aku rindu. rindu sangat-sangat .. hee..
macam-macam yang terjadi di sepanjang waktu itu... best moment :) erm.. aku balik kampung.. :)) ( KUALA TERENGGANU) melepax.. bersantai. makan yg best2... lepas semua hajat. especially... tut.. tut... (ke pantai) hehe..
ni lah aku nak share ngan semua my best time!.

SNAP! SNAP! SNAP!

sis, cousin & friends. our dinner at pantai batu buruk.. yeahh!
enjoyy... 


 gegurl

boboy




macam gedik la plak kan. haha.. with my cousin (izzati)

Ini pulak pantai pandak, chendering
(ini dia tempat citer 'hikayat merong mahawangsa shooting) huhu...



i LOVE u. hehe... ini yang best ni. dapat lukis2 kat pasir... huu....

spontan!! haha. rse macam nak tto je atas pasir tuhh..




yeahhh! saya lah MIMI... huhu...


enjoy this moment..  korang suke pantai x?? klu tak suka tu memang rugilah sangat-sangat. keindahannya sangat membahagiakan... hehe.. deruan angin sepoi2 bahasa. ombak yang kedengaran.. haihh.. suke sangat2.. I LOVE BEACH...forever...
kata CT 'kalau takut di lambung ombak. jangan berumah di tepi pantai' tapi... kalau tak dapat buat rmh tepi pantai buat wedding tepi pantai pn OK lahh.. hahaha... ( berangan lah pulakk... ) kui.kui...

-see u again. ^ _ *


No comments: