Thursday, March 24, 2011

Apa Kena Nie..

Assalamualaikum.. Hai..

mood: jelousy.. hee

aku tak tahu apa jadi dengan aku kebelakangan ini.. nak kata sibuk tu tidak. nak kata tak sibuk pun tak jugak.. hee.. tak tahu lah.. ketandusan idea untuk menulis blog. ayat2 power, tajuk2 yang best mane pergi?? sebentar......tut..tut..tut..
mencari kembali identiti diri yang telah hilang. apa dah jadi kt blog ni dah lama aku tak ambil tahu! merasakan diri ini sangat teruk!! huu.. OH.. TIDAKKK.. jatuh,bangkit & terus bertahan. itulah kata2 semangat dari seorang teman 'ixa'.. love u vry much.. ;) untuk terus bangun lagi, aku mencari ruang seketika melawat  blog rakan2 yang sudah lama tidak aku kunjungi. ternyata lain pula jadinya. :)  tujuan asal untuk mencari ilham tapi bila dah tgk blog2 diorg... WOW!!! mereka sangat da' bomb,creative, menarik,terhibur & yang paling penting BLOG MEREKA sangat hebattttt... ^ _*  adoi.. sangat jeles dengan keadaan itu. hee.. bertahan & terus bertahan..

contoh blog chantekk ;)

ok, nanti 'mimi' update blog lgi ya.. dengan crita yang menarik & panas.. huhu.!!
see ya!

p/s: kwn aku dah start komen. lagu marshanda x boleh blah.. haha.. sedih jee.. :) takpela.. JANJI AKU SUKA :D layannnn......

Syamimie

No comments: