Sunday, June 05, 2011

PENANGAN BOWLING PUNYA PASAL

..:: Assalamualaikum ::..

semoga mimpi indah pada yang sedang terlena.. bestnya dapat tidor.. lebih2 lagi tanpa gangguan.. memang nikmat gila kan. hee.. =)
dah 2 malam berturut2 aku tdo lambat cam gini..  nasib lah tak keje..
huu... tak tahu lah apa yang mengganggu di saat & ketika ini.  
merindukan seseorg kah?? 
 hehe... mengarut tak tentu pasal la plk pagi2 buta nie kan. haihh.. haha.. lupekan.. 
sebenarnya aku sakit & tak selesa betul rse badan nie.. lenguh semacam.. tercari2 apakah penyebabnya... apa yang aku buat ya??? hmmm...terfikir2 rupe-rupenya.....

 aku & danny. tgk! tak sbr nak main. haha..

2 hari lepas aku main bowling dengan my cousin & sis.... menang ke kalah tak kisah pun. ( sbb mmg kalah.haha) janji happening gilaa... hee.. tak terfikir pun apa akan jadi selepas itu..  bila time rehat & takder kje nak buat, mulalah badan ni menggedik mengader. buat lenguh & sakit! hadoiii... satu hal.. aku ni mmg degil :P 
"dah x bole main bowling tu main jugak. dah la awk tu tulang besi. benda berat x ley angkat.. ni duk gatai main bowling tu. ape pasal. skrg cuba rase risikonya .. sedap tak?? " 

( lebih kurang mcm tu la ayt mama bila aku ngadu kat dia.hehe) 
fuhh! menusuk kalbu kann. haha.. padan muka ko mimi :P wekkk.
alahh.. nak buat mcmane nak main jgk. tak kan org lain main kita buat bodo je..kan.kan.. haha..
takpe2 utk menyedapkan hati sndiri aku beli ketotop.. tampal kt blkang & sapu tiger balm.. comfirm esk OK.hehe.. harap2 bgitulah yaa... huhu... 
BERANI BUAT BERANI TANGGUNG.. yeahh!

esk kita tgk cnne. berkesan ke tak! huhu..
OK, saya nak cuba utk tido. huu..
i really hope mood mcm ni dapat sweetdream ;)

GOOD NITE,syg..

No comments: