Wednesday, August 10, 2011

SUKASUKA


Assalamualaikum =)

salam 10ramadhan... semoga semuanya berada dalam keadaan baik & masih bersabar di bulan ramadhan menepuhi ujiannya. bak kata org ujian d'bulan ramadhan ni betimpa-timpa2. ada yang tak tahan nafsu makan. (berat bdn dah naik) , ada juga yang terlalu boros (obses shopping)... dan bnyak lgi lah kalau nak d'senaraikannya ujian yang harus d'tempuh. namun buat mereka yang imanya berada d'carta paling atas, dugaan itu di anggap satu kekuatan untuk menempuh hari2 mendatang. nak naknya lagi di bulan yang satu ini. bulan ramadhan... alhamdulillah buat aku sekeluarga , kami melaluinya dengan penuh kesabaran...
erm, walaupun beberapa hari tdk menghupdate ini belog tp aku masih lagi sudi membaca ruangan2 mereka yang sangat rajin mengupdate blog... bestnya tgk mereka.. everyday menyajikan cerita2 menarikk untuk d'kongsikan... :)

tak der citer best untuk hari ini.. rumah aku sunyi sepi dahh. dan skrng masih lagi dalam mood untuk memperbaiki kembali cara tidur yang betul & secukupnya.....hehe.. 2days ago... cousin2 aku dah balik ke KT.. 4days mereka dekat sini (KL) rse mcm x cukup je. sepanjang waktu itu juga xde ape yang kami lakukan. melainkan bersama-sama, berjalan, bergambar, bergelak, bershopping & bermcm2 lagi lahhh.. 2days tak tidur malam... bole??? haha.. bagi kami jawapannya Bole saja. haha.. itulah penangannya bila kegembiraan itu kami share sama2...  

ok,tengok ni! the best for ever..

perasan tak ni kat mne? depan Lot10 laa..ladies hand's up..hee.. semua org tgk kami duk ambik gmbr.. ape yg pelik ya? hmm.. semua tgh happy nie :)

i love this pict! ada gaya model ZARA tak? cewah.. haha!


suke jugak pict ni! wit edy.. my cousin. -nichi fashion house-

'bijok ngt pict ni' haha... tu lah kata sue ha (cousin aku) tp mmg menarik kan... huhu... ( dari kiri ixaty,aku,fifi,apih & bro amir )

best gile dengan diorg :) enjoy sangat2.. thanks for all my make happy. muah2...... JUMPA RAYA!!!

No comments: