Wednesday, September 14, 2011

HEY.. AWAK PUN TAK TIDUR? MARI SINI.....

Assalamualaikum =)

awak tak tdo lagi??? ishkk.. kita sama.. he. jom.. kita borak2 seketika.. boring lah. sepatutnya aku patut tdo.. esk ada bnyak hal yg aku kena uruskan. tp... mata sangat nakal mlm ni. nakal bukan gatal bermain mata ya. he. nakal di sini means degil. x mo tido.. so, haruslahh melayaninyaa dengan pelbagai hal yg tak patut aku buat malam2 buta ni. haih....
telinga pula... sangat jeles bila mendengar si cantik (kakak) dengan sesuka rasa bergelak ketawa dgn mr.bf :) saja bt aku bikin panas d'malam hari.. walaupun td baru je hujan mencurah2. haha... ok whteva.. asal dua2nya bahagia ya ... amin..

bila dah boring tu... mulalah aku mencari & menjelajah blog2 mereka yg menarik untuk dibaca.. kalau sebelum ni ada novel sbgai peneman sblum tido..... tapi kali ni tak ada la pulakkk. tanda laaa tuuu !! mmg dah lama gila aku tak beli.. haih... i really miss ur novel 'aisya sofea,anis ayuni,aina emir..' bajet esokkk haruslah ke kinokuniya mencari novel terbaru.. :) hehe...ok,ok... mood 2,3 arini lain mcm betul.. tak tahu pula apa terjadi & kena pada diri aku ni... moga2 lah ada sesuatu yg baik berlaku kan.. forget about it! now aku tgh melayan blog 'maria elena' ..... bestt.. teruja! sbb kat situ ada pict menarik..

 ini yang paling menarik.....
ok, ini adriani.. maria elena best fwen. dia juga customer abg aku.. 10hb09 haritu aku ada juga dpt jemputan big day adriani. but... no time to go there! just wish u selamat pengantin baru. semoga berbahagia hingga ke akhir hayat.. ;) hey...  i love ur dress laaaa.....  heehee... lagiiii........... hmmm..


sweetkan kalau ada best fwen mcm ni... :) semua cantik2 pulak tuuu...sebelah pengantin dari kiri is maria elena.. 

mood bertambah baik... actly , aku ada satu perasaan. satu perasaan untuk mengubah sesuatu.. mencuba benda baru dlm hidup bukan lah perkara asing dlm hidup aku. yup! aku suka mencuba. mencuba benda baru & happening. jgn salah anggap.. smua yg aku cuba adalah perkara2 baik ;) apakah itu? oh! just wait & see yahhh!.... 

heyyyyy.... apelah yg aku merapu lgi nie.. terus terang jelah. aku suka tgk gegurl behijab skrg ni..  hehe.. 'gegurlz berhijab' tht was so sweet & nice. adoii.. aku pn nak mcm tu bole? haha. tgk! aku slalu angan2 mat jenin. tp tak bt pun... mama pun kadang2 naik hangin dgn aku. haha... nak citer mmg tak habis citer. so, lain kali kita cntinue bole.. sbb mata tu masih bergetah marilah tgk pict2 ni ckit ;) sejuk mata memandang mak mentua.... hahaha...







hahahhaha.. ok jangan nak terkejut sangat !! nak tnya je Comel tak??! hahaha.. perasan gila kan.. anyway just ignore background dlm pict tu. haha.. bilik bersepah.... mood baru balik keje mmg mcm tu! huh.. alasan. cehhh... ok, pegilah tidur.. me too.. 

jom! kita pergi ke tilam empuk sekarangg...........
gdnite bebeh...

banyakcakap: menyampah gila dowh.. dari tadi tak habis2 bergayutt.. cakap apa lama sgt! x pecah ke hp tu di sbb kan kepanasan... hahaha.. ok x nak msk campur.. sweetdream.. love..

No comments: