Thursday, September 29, 2011

Rizalman vs Syamimihasli :)

assalamualaikum =)

apa yang anda lakukan skrg?? 
cuba datang sini dan temani saya. bole? 
 haha.. skemanya ayattt.. haha.. seriously.. boring gile rite now!.. nasib baiklah saat & ketika ini masih ada menjadi penghibur.. bukan seseorg yg sudi. tetapi.. facebook,twitter,blog...... the best couple 4eva. haha. ada org ckp aku gila. tp aku sikit pn x ksh. aku pnya suka la kan. jnji aku happy dan tak ssh kan mak bapak. kannn =) benda2 tu la yg slalu teman aku. kehulu kehilir. best jugak ada kawan2 dlm tu. baca gosip2 mereka. xde nak pk pape. cuma terkadangkala je rase sepiii.. sepi dan sunyi sangat... perasaan tu lagi menghimpit harini. abah,mama,kakak,abang memang tak ada kat sisi ... mereka jauh... jauh dan beberapa hari lagi akan pulang :) aku sendiri dan akan terus sendiri ..... hehehe.. olololo... macam sedih sgt jekan. haha.. x laaa.. aku tgh happy ni.. mimpi ular.. ada org nak masuk meminang ke ni?? hahahahahah.. mcm2 kan.. heee... 

oh! lupa la pulak nak citer.... 2 hri lepas aku ada shoot untuk magazine harmoni. sila beli untuk bulan november (11) akan datang ya! apa yang menarik??????! ermmm.. aku masuk majalah la beb. ruangan best pulak tu... nak tau ape citer nanti beli ya. penat jugak la memunggah benda yang aku obseskan tu.. tengok ni!!!... saja nak berlawan dengan rizalman...... hahaha...

 peminat setiaaaaaaa bag! pecaya tak? koleksi aku sebanyak ni? hehe.... kena percaya. sebab dah terbukti ..huhu.. lelong..lelong. hahaha.. sape nak??? 

x nak kalah....... ni rizalman punya. huhu.... hebat2.... =)

:) masing2 ada minat masing2 kan... aku mcm ni, korang macam tu.. x salah pun. asalkan x memudaratkan diri bt benda yg x berfaedah. itu x bagus.. tau!.....
ok u ollsss.... hv a nice nite... 
nak tdo dah laaa.... boring. x tahu nak buat apa. NITE. muahh...


Syamimiehaslee


No comments: