Tuesday, October 25, 2011

CINTA YG KURASA -'ANIS AYUNI'


Salam-salam semua.. 
jumpa lagi........ <3


Ambik mood dan baca sinopsis dulu kalau nampak.. hehe... 
baru habis baca novel ni. tebalnya bukan main. feeling jugak lah.. dah namanya novel cinta kalau takde perasaan baik tak payah baca. kann... ok, ni novel yang kesekian kalinya yang aku beli hasil dari anis ayuni. mmg aku suka bila anis ayuni buat keluaran baru. ternanti2 sebab dah comfirm buku dia akan meletop! sah2 bukti ada kat novel tu. 'novelis popular' ok. hehe.. cuba try baca!! kalau tak caya...
nak tau citer kena baca sndri. oklah! 10 bintang untuk citer ni. ********* =)
Aku yang x bencinta ni pun boleh bagi 10bintang. agaknya korang yang tengah bercinta pagi 20bintang kot kan:P haha...

hv a nice day~
Syamimiehaslee

2 comments: