Tuesday, October 18, 2011

SORANG2 KLCC

Assalamualaikum =)

selamat pagi.... see! pagi2 buta dah semangat nak hupdate blog. hehe... bukan senang nak carik awek yang rajin skrng ni kan.. huhu aku lah tue... hahaha... lalalaala~ ape yg aku mengarut nie.. haha..

ok, semalam pergi KLCC sorang2... boring nak mampos.. keshiannn tau xde sape pun sudi teman?:( hee.. alasan je.. sebenarnya aku saja x mo ajak sape2.. kahkahkaka.. aku mmg suke jalan sorang-sorang. xdela tekanan sgt. :D puas bebenor... dekat 2jam jgk laaaa aku kat kunokuniya.. (kedai buku)... mak aihhh... lama kann.. tu la kalau aku bawak org mesti ada je yang nak ajak balik. kali ni mmg puas. semua buku dlm tu aku jelajah.. adoi.. x bole buat ape. aku mmg gila buku...... =)

ada jugak la 2,3 biji yg aku beli.. x sah kalau keluar dengan tangan kosong... time tu aku dah x ksh hbs duit ke hape..... haha... tau dek mama maunya di langsing aku... (amboi... takut! kena bebel lah)... kata dia dah tak tahu nak letak kat mne buku yg kat rumah tu.. penah skali smua majalah n novel aku dia nak buang! hahaha....... :) kejam syg la mama tu.... haha.. sah2 dia tau itulah harta aku... barang paling aku syg....kannn.... bukan murah.... pnh ada satu buku tu cecah 2 ratus lebih aku beli... =) hehe..

 tak kisah bahan bacaan apa.. kat rak ni ada buku impiana/anjung seri/home deco/apartment.. pengantin & macam2 lahh... hehe... suke menghias rumah & ambik mood entah bila nak kahwin asik tgk majalah psl pngantin. haha...

 rak dalam bilik ni mmg full gilaa... kat sini ada majalah remaja/intrend/ novel.. dan macam2 lahh... termasuk al-quran yg slalu baca ;) hehe...
oh kantoi... siapakah lelaki dlm frame gambar di ats tu.... hehehe.. syhhh......

 memang dah xde tmpat sehinggakan buku2 ni di letakkan di bawah meja solek pulakk..... hehe...
focus ok! nampak tak buku tuuu..
DON'T BE SAD ok... hehehe... thts y lah aku x sedih2.. ada motivasi & pendorong tau... huhu...

haih.. entah bila aku nak ada satu tempat khas. dan di situ semuanyaaaa buku bila aku pandang kann... macammm... haaaa... penah menyilau rumah ahadiat akasyah.. haa.. mcm tu lahh.. semua space for buku je...best kann.. erm... maybe suatu hari nanti kann... insyaallah.... huhu :)

ishk... dah2 lah tu kan ckp psl buku je dri tadi. kalau org tak suke membaca mesti dia bohsan duk dgr aku bcrita psl buku je kann.. hehe.. membaca tu amalan murni tau! lalalalaa~ hee

erm... bck to topic. . .
jalan-jalan semalam singgah kat topshop.. punya la geram aku tgk baju semua stock baru jee.... mnggu lepas aku pergi mcm biase2 je.. haih. semua tu saja laaaa tuh bagi aku gila kann.. hahaa... 

angau dalam fitting room!!




cantik kan baju nie..?? haha.. cuba teka aku beli ke tak agak2 baju nie?? haha.. mne bole bagi tau.. sape pndai teka bijakkk.. kikikikiki...
sape yang berminat bole beli kat topshop KLCC. atau di semua cawangan topshop.. hehe.. 
RM159 kot! hee.. 
x mahal sgt pun.. sedang-sedang jeeee... cepat! sementara stock msih ada. huhu..

olrite, darling sweetheart lover.. huhu.. sy kena balik. banyak kje yang sedang menanti... 
hv a nice day... muax...

Syamimiehaslee

No comments: