Monday, January 23, 2012

Happy CNY

Salam semua..

dah puas beraya? he. ada dapat angpau tak ni? :) selonok kann.. kalau yang tak kawin tu dapat lah ya.. Selamat tahun baru Cina buat teman2 yg menyambutnya. Keong, Pei yun, Lim Ka Yong & semualah yg aku kenal.. thank you very much pd uncle dpn rumah aku ni sbb bg angpau... :) huhu.. dpt jugak kan :)

cuba teka aku dpt brape hengget :) ehehehe..

Oleh kerana 4 hari kita cuti. jadi destinasinya mestilah ada yang pergi holiday. balik kg or mane2 jelah kan. Sunyi sepi KL sementara ni. biasanya aku blk kg cuti raya cina.. tp takkk kali ni. itulah membuatkan Boringggggg sgt sgt..

apa yang menariknya hali laya cina ni??? mcm biasa je aku tgk.... diorg pakai suar pendek ngn t-shirt je. vry simple.. tak mcm raya kita kan. meriah sungguh sungguh :) kalau takde baju bling2, itu bkn raya namanya..kan kan.. hahaha... sbnrnya, mungkin sebab kita smbut ramadhan jdi semangat nak raya tu lebih kot. huhu. eh eh ada pulak nak samakan raya kita ngan raya dia. ishk2.. masing2 ada keistimewaan... tak best pd kita tp best pada dia.. :) ada satu perkara paling best pada aku.........
persembahan NAGA! kalau tak tgk tak sah. mmg best.. semua stuju kan.. hendak2 tahun ni tahun Naga air. lagi laaaa banyak naga yg kuar...

memandangkan jln pun langsung tak jam. selonok betol lah kalau bole drive kan :) utk menghilangkan rasa bosan yg amat aku pergi pavilion. tmpt yg aku rasa paling menarik bila ada perayaannn... mana taknya cuba pergi round2 tak caya. berpuluh2 ekor berung ada kat sana..... menarik perhatian btol lah.. ada kepingan gambar utk tatapan .. O.o

 ibunda pun suke bengambo. nak buat cannakan. hahahaahaha... 

comelkan patung2 yang ada tu.. semua tu bentanda dgn nama2 negara.. mcm2 adaaaa... :) kalau nk ambik gmbr tu mmg boleh sgt la... arini rmai org luar kt sne. mcm da kat oversea plk.. kikiki.. feeling mat salleh ok :D

wokeylah... enjoy ur day too...

SyamimiHasli

No comments: