Sunday, January 08, 2012

HARGAILAH SEBELUM KEHILANGAN

Assalamualaikum 

tika dan saat ini aku merindui seseorang. bukan ingin menunjuk2 kan perasaan pada semua. tp doa sesudah solat tadi menggamit aku kemari... ke mari di sini untuk kesekian kalinya..... 
sungguh...HARGAILAH SEBELUM KEHILANGAN...

Kadangkala kita tidak pandai MENGHARGAI kehadiran seseorang dalam hidup kita, kita MENOLAKNYA dan mensia-siakan kehadirannya di sisi kita..dan apabila dia sudah KECEWA dengan kita, pergi menjauh dari kehidupan kita..apabila tiba satu masa kita mula menginginkannya, barulah kita SEDAR dan mula MENCARINYA semula, namun saat itu sudah TIDAK BERMAKNA lagi..kerana dia telah jauh membawa diri..

Manusia akan MENGHARGAI sesuatu apabila dia telah KEHILANGAN sesuatu..
mungkin itulah terjadi pada aku... ada insan yg sudi memberi..menghulur sesuatu yg membahagiakan aku lari meninggalkan tanpa sebutir bicara untuk penamat cerita..
 insyaalah suatu masa nanti.........bila hati & perasaan itu berkomplot hadir secara rasmi @ tak rasmi
..Aku ingin mencintaimu dengan SEDERHANA seperti isyarat yang tidak sempat AWAN berikan kepada HUJAN yang menjadikan ia tiada.. aku ingin mencintaimu dengan sederhana seperti EMBUN yang tidak sempat mengucapkan pada PAGI, menitis hilang di daun keladi..
Bila mata tidak bertemu, biarlah DOA yang menyatu..TERIMA KASIH .. Ya Allah, atas apa yang diriMu berikan..

hanya nurkilan rasa by:
SyamimiHasli

No comments: