Wednesday, February 22, 2012

SURAT UNTUK BULAN

Salam semua..

ada org ckp. aku selalu merapu2 je nak tlis dlm blog ni. nak je aku kata.. kenapalah u kesah sgt :) suka hati i la.. janji i happy.. kan kan..

ok ok whateva.. mlm ni aku nak merapu-rapu lagi.. ingt tau.. I punya sukaaa lah. hehe.. 
terdongak sedikit kepala di langit. kat rumah aku ni mmg susah nak tgk bintang ke bulan ke. entahlah. mungkin sbb malam itu kelam. kalaupun nampak bulan. waktu2 tertentu je.. time org gila mengamuk kee... baru dia muncul. org gila mengamuk?? haha.. maknanya bulan mengambang.. penuh je bulan tu.. tu la tanda org gila mengamuk. eh eh?! mane lah aku dpt statment mcm gitu. he. itu org bagitau aku.. aku pun tak tahu lah.....

haih. rindunya pada seseorang..mane lah bulan... kata org tu klu rindu tgk bulan. tapi bulan xde. nak tgk ape!
SHARE DARI SESEORG:

                                             Apa khabar bulan..?
lama tidak bersua..
bukan tiada ingatan..
..bahkan selalu sahaja
menyebut dan mengenang
yang jauh di sudut hati

Kamu sihat bulan..?
lama tidak bertanya khabar..
bukan tak sudi tapi menjaga
kadang aku fikir kamu tak suka
kerana kamu kadang tidak membalas tanyaku
lalu ku intai dari jauh
untuk nyata kamu sihat..

Bagaimana hidup kamu bulan..?
lama kamu tidak bercerita..
tapi aku titipkan doa kebahagiaan buat mu
selalu selepas solat ku
tanda ingatan hati buat mu
yang mahu melihat kamu bahagia
kerana bahagia mu bahagia ku jua

Kamu ingat aku bulan..?
.. tak mengapa..
tak perlu kamu jawabnya
kerana memadai bagiku
pancaran sinar..
..di kala kamu mengambang

Aku rindu kamu bulan..
Aku rindu kamu..
Rindu..


haih. jiwang sangat ke?! x kan.... hehe. aku duk kat balkoni rmh ni.. klu aku menjerit  comfirm semua org klua kan. he. eh. mcm org gila pulak... :D stakat tingkat 2 rmh ni nak jerit mcm duk atas batu di tengah bukit tuh... mimpi jelah jwbnya.. huhu.. :)