Saturday, April 14, 2012

NAK TUKAR FASHION PLK!

assalamualaikum =)

haih.haih.... (mengeluh ke).. huuu....
kalau masuk jarum jam pkl 12 lebih tu masih menconteng disini maknanya tidur lewat lah malam ni... :) kann... mane taknya dari tadi aku golek2 atas katil tapi mata tak jugak nak tidurrrr mcmane tuuu.... buat sakit mata & hati aku jer memaksa kan.. untuk itu, biarlah aku di sini.. kesempatan yang ada untuk menghadap blog ni bukannya selalu ada... gunakan waktu itu sebaik mungkin :) btol tak?

ok..buatlah sesuatu yang berfaedah.......
tadi aku blog walking... fb walking... twitter walking.... google walking.... youtube walking... dan macam2 walking lahh.. semuanya dengan kemudahan yang ada di internet ni.... mmg kemudahan sgt bagi aku....

ayoyo.. nak tahu tak.. ramai betul budak2 cun skrg ni kann... (jatuh saham aku) kikiki...
perasan tak? (aku tgk dlm fb la) especially to all gegurl yang berhijab...cantik sgt.. dengan dressup diorg.. fuhhh... memang bergaya habis lah beb! ternyata sesiapa yg berkata wanita bertudung itu kuno anda adalah seorg yang sgt jahil ttg fashion! 

pelbagai fashion yg mereka gayakan.. ttp masih dalam mengikut syariatnya... 'bertudung'... 
teringin pulak nak makeover diri sendiri... kadang2 serius aku cakap bohsannn sgt2 bila fashion yg dikenakan same je dek mate memandang.... (dah itu gayanya nak buat cnne kan.. )  style aku simple sgt. aku lebih senang klua pakai kemeja & jeans... kikiki,,, but sometimes kita kena ubah supaya diri kita sendiri tak bosan tgk. apatah lagi org lain kan... :)
berubah bukan pada yg pelik2... maybe boleh nampak berbeza dari sebelumnya... :) still bertudung but... mesti ada gaya yg tersendiri.... boleh tak awak buat mimi? hmmm.... 

yes! i can do it... 


mcm ni ok tak?? but..... i dunt like tht shoes.. tak sesuai kalau aku pkai... :)

whateva it is... kita berubah ke arah kebaikan tak salahkan... 

smpai jumpa lagi ya.... takde idea nak bermonog malam ni..
 korang pergi tidur.. aku nak layan lagu.... :) tata...

thanks for reading...

No comments: