Saturday, June 23, 2012

KURUS. MAKAN HATI.

Assalamualaikum ...

happy saturday untuk semua... hari sabtu kalau tak klua memag tak sahlah kan.. x sah lah bagi korang. bagi aku biase jer.. he.. sama je duk rmh ke duk luar. kalau hati tak tenteram tu kat mana2 pun x boleh buat hati ni hapy.. nak tenteram kena solat banyak2 kan... :)

apesal mimi? makinnn kurus ni?! :( 'soalan ptama yang ditujukan... ' seronok tak seronok bila di tegur begitu? kalau yang body 'gem' tu mmg la happy kan..nak nmpk slim ckit kata org :) kalau dah mcm aku ni nak happy apenya... dah lah kurus kering.. di tegur lagi makin kurus. mmg tak seronoklah beb.. :( bukan sejak di tegur. tapi kesimpulannya diri aku pun sudah ckup terasa dengan perubahan diri...  seluar pn ada yang londeh2.. haiyaaaa... ini x bole jadi oooo.. :D runsing mmg lah runsing... tapi aku sendiri tak tahu mcmane nak buat. nak kata mkn tu kn.. mcm org lain jugak. dan up ckit sal aku.. tgh mlm buta aku still lagi  mkn mkn mkn... heran bin ajaib kan...kemana perginya lemak ayam KFC, Roti burger MCD, pizza yummy dari pizza hut tu semua?!....  lngsung tak beri kesan yg positif!

mungkin ada btolnya. bak kata kak fida mungkin sebab bila hati susah. bila mkn bnyak mane pun kalau hati tak senang mcmane nak gmok kan. persoalan dan jawapannya mungkin sbb itulah.. hati selalu ssh, terluka. HATI ni kena jaga.. :(

mungkin lps ni aku harus redha atas segala-galanya. belajar bagaimana untuk tidak tersentuh... bila tersentuh. hati terhiris terluka. itulah yang membuatkan hati shh.. ssh untuk di bicarakan dan hati mati. mati tanpa nafsu. nafsu untuk sampai ke perut.. dan membesar.. :)
haha.... kesimpulan ape yang aku buat pun aku tak tahu. tapi lps ni mngkin aku akan ubah caranya serba sedikit.. jangan terlalu jaga perasaan org sehingga hati sendiri terabai. itu tak bagus untuk aku! MAYBE!!

 kurus cmni?! oh melampau.... O_o

haaaaa... ni dia... :(

No comments: