Wednesday, August 29, 2012

BUKAN NOVEL TAPI REALITI..

Assalamualaikum..


Dimana pun kita berada siapa peduli. sbb kat mane2 jer aku suka nak online aku online... ada mata yang memandang.. tapi ada aku kesah ke... hee. im now at starbuck maju junction. sape yang nak join tu meh lah... tgh bosan sangat... lepas raya malas nak buat keje... kita rehat2 lah dulu ya.. cehh.. senangnyaaa lahai..... looks like anak org kaya?!!! haha..... whateva~

ok ni ada satu best story :)
semalam customer abang ada datang rumah... sama cantik sama padan. hensem+awek comel. perghh... nanti wedding dia mesti gempaq! kan kan.. nak kahwin 8/sept nanti kalau tak silap... amin2.. semoga kekal hingga ke akhirnya.. but my story is bukan nak cakap pasal wedding dia. baju dia cantik or what. tapi nak citer pasal love story about this couple <3 how sweet u are?! LOL :) looks likes im so jelousy... :)



bila dah berborak itu ini tertanya-tanya lah perkenalan yang terjalin. kebanyakkannya customer abg yang dtg rumah semua mama interview! (mama bole la jadi reporter) ishk.. bzbody lah.. hehe... bzbody x bzbody.. kalau tak tanya aku pun x dapat pengalaman yang best...
"sweet tak bila lelaki cakap kat perempuan saya tak nak awak jadi gf saya. tapi nak awak jadi suri dalam hidup saya". caranya begitulah di awal perkenalan.... :) sweetkan? bagi akulaaa... then pempuan cakap awak ada rumah ke? haha... (ayat jual mahal kot, saja nak pancing lelaki) haha... tapi semua takdir tuhan.. lelaki plk ckp yes! haha... then mcm tu suruh ur parents jumpa family i la... :) mudahnya perjalanan yang allah janjikan bila wanita baik bertemu lelaki yang baik.. even time tu this girl dah ada pakwe, tp bila X SERIUS  si pakwe tu..  hati mmg akan cpt beralih arah bila yang menanti tu pulak lebih baik :) kan kan.. kalau aku pun cam tu jugak. kuikui... sape tak nak.... kan? kalau dgr dia cakap real lagi best.. aku tak reti nak bercerita.. short make nice aku bole la share ckit2 :D hee.. kesimpulannya x semua la lelaki mcm gitu.. yang ada even serious in relationship tapi kadangkala main2 tu lebih banyak. tapi ini tak.. amazing la ckit. lain dari yang lain...  biasa baca novel je. ni dgr btol2 dari mulut bakal pengantin.. mmg bole buat jadi pengalaman la.. pilih la yang baik2 .. sbb ape kita cakap baik sbb kalau dia nak kita jadi suri hidup dia, dia akan buat cara baik dengan berkahwin bukan bawak anak dara org ke hulu kehilir. ada paham?! :D mcm pasangan ni... haha! touching ok... :P tu la nak share kat sini....   huhu...
yang baik jadikan ikutan yang buruk jauhkanlah ya....  :)

mcm aku ni... bnyak sangat baca novel sampai kadang2 berangan tak beretmpat. haha.. ni la nak ckp... bukan novel. tapi realitinya mmg ada... mungkin tak rmai.. tapi dalam 1000 mungkin ada satu.. :)

1 comment:

Unknown said...

"..we had meet in the very first page.." we just did.;)