Sunday, September 02, 2012

OPEN HOUSE!

Assalamualaikum... :)

Hye semua! dah berapa rumah jelajah harini? hehe.. yelaa selagi raya tak cukup sebulan.. jgn nak panggil org melayu. haha.. walaupun puasa tak cukup.. kan?! (aku pn samala) hehe.. nak buat canne. dah musim..open house ! open house! takpelah rezeki jgn di tolak.. plus org kahwin pulak tu... aduhai.... merata2 tempat... then jln jem! shitt...

oklah taknak membebel... firstly thanks to all yang datang my open house smlm (1sept/sabtu) :) tahun ni lagi hot dari tahun lepas. yeay! makanan bnyak smpai aku tak termakan..  yang tak dapat datang tu aku paham.. nak buat cnne kan.. mesti banyak tmpat korang nak pergi... satu rumah ke satu rumah bukannya dekat.... :) even aku pun tak pergi open house umah member sendiri. yang dekattt je kan :) sorry beb! x sempat.. aku bz melayan tetamu yang hensome2 syg nak tnggal rumah.. hahahahaha (amboiii gatalnyaaa)

ok.. back to topic :)
open house tu sebenarnya tak di rancang.. oleh kerana si kakak yang gedikkk *_* nak buat jugak utk meraikan teman-temannya.. lalu terjadilah open house yang tak seberapa itu :) sorry kepada sesiapa yang tak di jemput hadir... otak aku blur.. last minute! tak sempat nak jemput sape2 yang jauh di mata... anyway, sape yang tak dtg tu nak dtg bile2 pun bole.. bukan sbb open house. nak dtg beraya ke ape ke dtg jelah.. rumahku sentiasa terbuka :) hehe...

menu open house smlm adalah dariku... mee goreng tu aku yang buat. kalau tak sedap harap maklum. sbb chef sebenar-benarnya (mama) tak berapa sihat... agar2 (manisan) tu pun aku buat.... kalau manis sorry laa... terlebih gula la sbb org yang membuatnya pun manissss sgt. hahaha (poyo kan) haha... dan sate juga aku yang menempah di saat2 akhir.. fuhhh! penat jugakkk.... :) kalau buat kenduri kahwin mcmane agaknya ya?? kecik2 mcm ni pun rasa mcm tak sanggup.... hehe.. tapiiiiiii.... happeninggggg... berbaloi kepenatannya.... yeah!

mls nak cakap.. meh tgk gambar....








 my bff ;)


itulah ceritanya... :) best tak korang tgk... best cakap best.hehe.. rugi sape tak datang.. tau tau tau :) sampai bertemu kembali di tahun hadapan. open house! open house!


2 comments:

Syazwan Che Deraman said...

uishhh.
banyak tu satey.

hantar sini sikit!

kat sini, rasa macam dah tak beraya dah

selamat hari raya!

Wan Nursyamimi said...

HAHA... dtg laaa... nak hntr cnne... pesawat no brape.. haha... :)

tak syok la x raya :P

selamat hari raya........