Wednesday, February 06, 2013

QISTINA BATRISYA SEINDAH NAMA

Assalamualaikum... ^_^

rajin pula malam ni nak update. hehe.. ala u olls ni. rajin salah. malas pun salah... bgsla kan.. huhu.. sementara mata ni beradu elok lah aku bagi korang satu cerita :)

tadi baru adik spupu aku balik. balik ke terengganu.. 2hari kat rumah rasa macam tak puas bermain ngan dia. dia yg sgt bijak kelakar n cute :) thts v call she is tina..

Qistina Batrisya.. sedap namanya kan..sedap pulak bila sebut kan kan. haha.. nak cakap ni. nama tu aku yang bagi kat ummi dia. beberapa hari selepas dia d'lahirkan. sehiggalah sekarang atas pertalian nama dan persaudaraan itulah kami jadi rapat sgttt... love so much adik kita.

ummi dia tu spupu abah kita. mak spupu kita. jadi kita ngan tina jadi canne erk? dua pupu la kan.? haha.... blur jap. memang aku tak reti salasilah family. tp aku rasa betol lah tu :D

oklah sapa ada anak2 yang comel yang belum letak nama tu. boleh la pinjam nama indah tu.. & ada satu lagi.. nama ni dapat dari mimpi mama saya. HUSNA DAMIA :) cantikkan. masa dalam mmpi tu mama cakap budak tu dtg dalam keadaan suci. maksudnya.. dia pakai serbaa putih. datang menghampiri dgn muka yg sangat cute tersenyum... adala tu maksud yang kita tak tahu. tapi nama tuuuu... nama tu sgt menaarik perhatian.. Qistina Batrisya. Husna Damia <3



adik syg kakak syg :) love both of u.
gdnite semua. esok keje. bye

eh lupe nak promote. baju saya tu ada jual kat butik saya. haha :D 100%cotton cardigan.

No comments: