Monday, June 17, 2013

mia's Engagement

Assalamualaikum...

semoga semuanya baik2 saja. oleh kerana mata ini tersangat degil di malam hari ini. jadi bertemulah kita di sini untuk berbicara. ops jangan terkejut dah lama x hupdate waktu pagi camgini kan.. yes! finally i get my lappy back.. setelah berbulan rosak dan terbiar jadi perhiasan yg inda di bilik akhirnya aku mcri peluang untuk membaik pulih. hasilnya hari ini aku di sini. "senyum sikit lah" dah semalaman muka ketat. kan kan. haha..

oklah bck to my topic. akhirnya one from 4 ladies dah selamat di ikat dengan sebentuk cincin berlian #yesterday 15/06/13. tarikh itu menjadi saksi dan pengikat antara dua hati dihalaman asmara. wah gituu.. hehe..

'SELAMAT BERTUNANG MY GOJES DARLING' ,mia dengan sekali lafaz (lafaz?haha ) dan kata2 hikmah dari org tua beliau..dia sah menjadi tunangan orang..  alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar.. mia? dia bukan seorang kawan. tapi sahabat.. dia salah seorg kawan yang terbaik pernah aku kenal.. syukur dan aku tumpang gembira dengan pertunangannya. apa yg boleh kita kata kan jika dari wajahnya tergambar jelas kegembiraan... cepatnya waktu berlalu.. dari zaman kanak2 rebina. nakal bukan main kitaorg akhirnya selangkah menuju kearah kehidupan sebenar. (eh ape? xkan skrg kita di kehidupan olok2 plak kan.. haha apa2 sj lah mimi).. congratulation babe.... tak sabar pulak nak tunggu bigday.. cepatlah cikit... hehe..

seronok tengok org bertunang. seronok sgt. apatah lagi majlisnya seperti beria dah macam seumpama majlis akad nikah... dengan pelamin, berinai. wow... itu sangat hebat beserta dengan org yang berpusu2 datang.. tersangatlah meriah...

p/s: tapi aku nanti nak simple je ya.. datang merisik plus tunang.. x nak pelamin. dan cukup sekdar family terdekat yg jadi saksi. boleh? haha.. nk makeup sndri je. simple n pakai baju kurung yang ade je.. save bajet kan. haha... amboiii.. dalam hati bukan main. eh eh :P haha..




 tiba masanya giliran ku untuk menjadi perhatian camera.. bahahah... mane bole lepas peluang lahhh... :)



 ok nanti kita tengok antara tiga ni plak sape selepas mia.. haha... :) wait n see yah! rasenya aku lasttt...( aisyah n mimi... )

 kami pun sakan berinai.

inilah dia punya fiance... selamat bertunang korang.. love yah!

ok sampai jumpa lagi dan berdoalah semoga mia kekal hingga ke jingjang pelamin.. amin... 


No comments: