Friday, November 14, 2014

DI PERSADA SANTAI AIR TERJUN ULU YAM

Hello. assalamualaikum sekalian alam..

Oleh kerana mata ini masih tajam dan masih bertahan jadi sy dengan rela hati serta kerajinan terserlah maka dengan itu sy membuka entry baru.

eh khabarin dulu keadaan bondaku. alhamdulillah dah kembali pulih. sungguh aku bersyukur walaupun tidak secara keseluruhan. mungkin berkat doa dan air peria. hikhik.. (mungkin)

storynya weekend lepas we plan pergi mandi air terjun kat ulu yam.. tujuannya hanya lah satu, membawa ibu kami untuk mandi manda dan hapy hapy.. berminggu berkurung di rumah hiburkanlah hatinya buat seketika.. jadi permintaannya ke air terjun.. terima kasih mama kerana mencadangkan. bertahun kami semua tak jejak kaki ke air terjun.. first time hokey FIRST TIME baru ku tahu ulu yam ni best juga :) satu perkataan yang terlintas bila sampai adalah "seronoknya" !

 pergi punya pergi rupanya bukan kami aje tapi abg long angkut semua geng2 dia.. thanks geng kerana menceriakan hari kami.. Lagi ramai lagi seronok. riuh sekampung kata kau :)


 ni dia geng soldier soldier nya :) cuba tengok siapa yang terlebih seronok kat situ :P 

ni bagus sangat lah ni.. portnya pakai surat kabor. mujur ade.. sorang pun tak teringat dengan tikar... jadiii.. untuk itu tempat duduk kami sangat exclusive dengan cerita sensasi di dalam paper ! hehe..


mama.. dia happy dengan anak dan menantu !



 Pasangan ini pun ada dan tak ketinggalan.. harus ada... arghh kau berdua jangan poyo sgt.jelesss akuuu mcm ni.. bdw takde korang tak best ! thanks for join this quality time..

thanks teman semua kerana menceriakan hari semoga dapat beseronok di lain waktu pula.. insyaallah dan semoga ukhwah di antara kalian berkekalan hingga ke akhirnya.. bagus lah korang no women be a man with no cry.. haha.. sorang pun tak bawak awekss..*tiba2 baru aku perasan... whateva !


me? yeahh.. im happy if all people around me happy. 
"dont cry because its over . smile because it happened"


kau rase seronok tak?? seronokkan.. gila kalau kau tak suka.. hehe.. ni lah masa yg aku ada untuk bersama mereka belum tau akan datang ada hari ini kerana kita hnya merancang allah yng menentukan. bdw bole lah pergi ulu yam kalau teringin mandi manda. bagus juga.. sebenarnya air terjun atau air tanah ni bgs untuk kita. kita bersuci dengannya maka mohon segala penyakit itu keluar kalau ada yg tak tenteram kat bdn tu.. kerana kata org bila kita mandi air terjun badan kita segar. bebas.. sbb ape? sbb kita ni kan di jadikan dari tanah eloklah kita kembali pada asalnya.. pada dasarnya kadang2 kesegaran itu tak pernah kita rasai bila mandi seperti di rumah. cuba lah pergi skali skla... kami berjanji akan datang lagi ulu yam.. insyaallah... kalau ada luang..

oklah smpai di sini dulu.. mata layu sudah. semoga hujung minggu anda bermakna jua. spend time with ur family bcause family is everything.. for me! hope for you too..
good nite good morning..

thanks for reading !

No comments: