Saturday, December 13, 2014

BIG DAY BFF (NAFISAH)

Assalamualaikum....

 Untuk mencari suami/isteri itu mudah tetapi susah mencari TEMAN HIDUP. Teman yang menemani kita sepanjang hidup walau apa pun keadaannya. Tidak rela berjauhan, tidak sanggup melihat kesedihan dan sentiasa membahagiakan kerana 'teman hidup' tidak mengenal rasa tawar selain semakin hari semakin mencinta. I ❤️ you sayang

hai bff ku. selamat bergelar isteri kepada seorang lelaki budiman. budiman kerana dia memilih mu dengan mengahwini mu. menghalalkan atas dasar kewajipan sebagai seorang lelaki kepada perempuan. kewajipan untuk membimbingmu dan dirimu sentiasa akan selalu di sampingnya. SELAMAT PENGANTIN BARU Pn. Nafisah. sedap betol sebut.. ehehhh... alhamdulillah tanggal 29november teman baik ku selamat bergelar seorang isteri.. sumpah mimi tumpang gembira.. insyaallah doa sentiasa mengiringimu.. mimi akan selalu doakan agar dirimu berbahagia. bahagia hingga ke syurga.. janji tau hidup baik2.. :) 


cantik btol kawan saya yang sorang ni...... i love you sahabat...

hey saya tak dapat gift untuk kenang kenangan pn my dear fwen -.- haha
yelahh time tu bz kan.. its ok.. eheee ;)

"saling mencintailah hanya kerana allah.. saling menyayangilah hanya kerana allah .. saling membahagiakanlah hanya kerana allah.. kerana hanya allah... kerana hanya allah lah yang dapat menumbuhkan rasa cinta kasih sayang & kebahagian itu"


nafisah.. doakan saya juga.. haha. doakan saya dapat jodoh yang baik2 juga.... ehekk.... 
ai ai happy wekend olls...

No comments: