Sunday, February 06, 2011

Tiada Lama Tiada Baru..

IN MEMORY...

TAK DER KERJA CARI KERJA !!!

salam ceria untuk semua..
mari aku ceritaan entry kali ni. menarik ke tak menarik itu lain cerita.. haha.. saja nak happy kan diri yang memang tak happy nie :D
hari ahad! memang sangat boring bagi aku.  tak tahu ape nak di buat.  cuaca skrg ni pn tgh HOT walaupun petang dah menjengah hadir.... 
erm, ape seterusnya...............
tiba2 datang la kerja gila ni....
melosot ke bawah katil mencari brg2 yang tak berguna.. hajat di hati, nak kosongkan semua brg2 yg tak berguna tu.. mmg dah lama x beroperasi!! lps ni kompen kemas gila... :D
lain yang hajat lain pula jadinya.. haha..  aku terjumpa satu bakul surat daripada kwn2 aku dulu..... 8tahun yang lalu, mmg aku fanatik gila pasal tulis menulis surat nie...ramai gila kot peminat. kakakakaka... tak percaya?? meh tgk gambar2 kat bwh tu.. sempat lagi snap tuh!!! hahaha...





 aku start tulis surat & kumpul surat ni, semenjak aku darjah 6..  zaman kanak2 rebina, memang sgt best. ramai kawan & di kenali kerana pernah jadi COVER GIRL BUKU BINTANG KECIL. cewahhh.. haha..


HA.HA. banyak tak??? ni lah kenangan yang paling best! berkawan & berutus surat... org lain dah tak buat kot time tu.. tapi kami2 yang rajin ni tetap dgn cara tersendiri. haha.. tak kisah di katakan kuno. janji kami happy!! hari2 check kat peti surat... " adakah surat itu? dari dia?? " oh! kenangan itu sgt membahagiakan.. HAHA.




thanksss untuk semua yg sudi jadi teman & berutus surat kt mimi... LUB U... muah.muah.muah..
remember u all... no matter wht!!
namun kini.... semua tinggal kenangan... yang berlalu tetap berlalu... jangan lupe! FB dah ada skrg!! huhu...
layannnnnnnnnnnnnn.............

Syamimie

No comments: