Saturday, February 05, 2011

To: ABAH

SELAMAT HARI ULANGTAHUN ABAH

tanggal 4hb FEB 2011, semalam merupakan hari ulangtahun kelahiran abahku yg tercinta.. sangat berbeda dengan orang lain.. sangat sedih bila abh tiada di sisi...namun jarak bukan ukuran untuk memisahkan jurang antara kami. abah tinggal jauhh... sangat jauh. tak pernah aku ambil kira berapa ribu batu untuk sampai ke sana... haaaa! abah aku stay kat moscow... jauhkan?ishk2... !! & jauh beribu batu itu bukan alasan seorang  anak untuk melupakan tarikh keramat yang amat bermakna... biarpun jarang bersua sejak akhir-akhir ini (3,4tahun yang lalu sejak abah keje jauh) namun ikatan, pertalian yang  membawa makna tak pernah aku lupa untuk ucapkan hari bermakna itu. kata org 'jauh dimata dekat di hati' begitulah aku & abah... x bersua x bermakna lupa.. tanpanya tak mungkin aku disini mampu menulis coretan ini... jasanya x pernah aku lupakan.. teringat waktu dulu kala.. kamilah yang paling rapat.. anak manja.... (walaupun kakak yg terlebih manja) 'fifie haslie'hahaha... 

THANKS ABAH. FOR EVERYTHING... 
Abah, 
terima kasih sebab membesarkan kami adik beradik,
terima kasih sebab bersusah payah, bermandi peluh,
hanya untuk mencari sesuap nasi buat kami.

Abah,
terima kasih kerana memberikan kami pelajaran yang terbaik.
terima kasih kerana membesarkan kami dengan didikan yang sempurna.
sehingga kami berada di kedudukan sekarang.

Abah, 
tiada apa yang boleh kami balas,
tiada apa yang boleh kami berikan,
hanya sekadar ucapan sahaja.
yang mampu kami berikan.... 

: kakak cilok ayat nisa sikit! jgn marah :)sayang Nisa. HA.HA.HA

 :selamat hari ulangtahun abah... 
semoga abah sentiasa di lindungi olehNYA...
semoga abah dipanjangkan usia...
semoga abah murah rezeki...
semoga abah berbahagia hingga ke ahir hayat..

Kami sayang abah dunia & akhirat....
Rindu sangat kat abah.. 
cepat balikk........

No comments: