Thursday, March 31, 2011

SELAMAT HARI ULANGTAHUN


SALAM... 
akhir2 bulan ni buat ape jer? dah dapat gaji shopping laa... :D jgn lupa present untk syamimie haslee ya. haha... cehh! (saja nk bgtau) haha..
ohh! lupa... esk APRIL FOOL... hee... ada je niat jahat kan. huahuahua.. tapi..... jgn keterlaluan tak baik tau! sikit2 udah la.. :)

pejam celik pejam celik dah dah besar aku ya.. aku rasa cam budak2 je lagi.. haih. malunya.. haha.. (perasan sungguh) ^___^

harini genap 20 tahun aku di muka bumi Allah ini. alhamdulillah & sangat bersyukur kerana masih di beri kesempatan untuk meneruskan kehidupan.. sungguh aku bersyukur. dalam ketidakpastian & mamai aku rase mcm tak percaya jer aku dah masuk ke angka 2 dot.dot.!  hahaha... amin.amin..
'happy besday mimi' harap2 lah sangat apa yang di hajati semuanya akan tertunai :) oh! doa buat diri sendiri oo. hehe.. terlupa plak lagi... nak mengubah segala2nya bermula harini. nak ubah apa?? hmmmm.. korang x perlu tau yang tuu... adala rahsia aku tu. hehe ..

Buat family... thanks sangat2... wish me, kiss me, present banyak2.. waaa... mmg lagi terasa keanak2 kan .. haha.. bukan bertambah tua ya..

& THANKSS to all my fwen.. especially in 'FB'... pecah record aku rase.. dalam 313 org yang wish besday kat aku. very-very appreciate!! thanks buat semua...bangga ada kawan cam korang.. takkan melayu hilang di dunia. begitulah teman sejati. saling ingat mengingati.. cewahh.. hehe.. hadiah tu tak penting.. ingat pun dah cukup. kata2 bermakna & doa kalian lebih bermakna... MGBU too.. :)

*Nafisah... thanks to u.. yang sudi update ur blog untk wish my bufday.. Love u until die.... muah.muah.muah ^___*
OK.. mari kita follow blog my best fwen nih.. hee.. saja nak promote nih. kiki...
http://lensahatifiesya.blogspot.com

sampai ketemu lagii....


Syamimie



2 comments:

Mizz Lolly said...

Salam sis ... Happy Birthday ... Semoga keceriaan dan kebahagiaan sentiasa menemani hidup selamanya :)

Syamimie Haslee said...

salam.. thanks mizz lolly :)