Sunday, April 03, 2011

Aku sendiri lagii.....

salam petang ahad~...


sendiri di petang ahad...

tak ada cerita best pun nak update! tapi tetap jugak nak berceloteh kat sini. hanya kat sini je aku mampu memberi sepatah dua kata. meluah isi hati yang terpendam... berbicara & akan terus berbicara :)
aku pun tak tahu kenapa aku laju je beremosi kat sini sedangkan bila di alam realiti aku mcm tak berapa nak bagus sangat. HA.HA.HA.  takpe2.. untuk awk yang sudi membaca saya sanggup lakukan apa sahaja.. cewah. hehe... 

hobi aku mcm ni lah hari2 minggu kalau tak keluar dating.. hee.. ( dating ngan sape lah agaknya..) berangan apa2 yang patut.. mengarang cerita donggeng. HAHA.. berpuitis lah.. apa-apa saja lahh.. hehe..  

"aku suka melakar pada sekeping kanvas
satu gambaran yang terlintas di benakku.. sebuah gambaran kehidupan..
aku suka mencoret pada sekeping kertas
satu cerita yang terlintas di mindaku.. sebuah cerita kehidupan..
seseali tangan yang melakar terhenti .. namun tangan yang mencoret terus menari..
telah ku siapkan satu gambaran indah.. serta satu cerita kehidupan
yang tak pernah sudah..."

memang aku suka bersendiri.. tenang dalam kebisuan yang melanda. tertanya & tercari-cari ... untuk apa aku di sini & dia yang sering datang menguji... 

haih... terlentok lah skjap tadi dengar lagu anuar zain.. memang 'killer songs' lah.. Lyric ini penuh dengan makna. fahamilah ia ^___^


SEDETIK LEBIH
Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkanmu
Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu
Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa
Kasihku…ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya
Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu
Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia
Asal masih adanya kamu
 

sampai jumpa lagi :) selamat berhujung minggu buat semua. 
Have A nice Day...
Syamimie


No comments: