Friday, April 08, 2011

JIKA ITU LEBIH BAIK..




mengalah dalam keadaan apapun ,jika itu lebih baik ... walau itu bukan kehendak dari hati nurani. namun apakan daya. aku di sini hanya selemah2 manusia. sungguh pun aku kelihatan kuat berbanding yang lain.. tapi hati ini .. arghh.. aku tak tahu nak huraikannya. biarlah ia menjadi rahsia hati sendiri.. sungguh! aku sendiri tak mengerti akannya...

berulang kali aku berbicara.. & biarlah kali ini aku mengalah buat kesian kalinya. memang dari dasarnya aku marah. tapi... aku kira marah aku tidaklah sehebat marahnya. hanya tuhan yang tahu keadaan dalam hati... hmmm... biarlah. hari ini harinya. esok belum tentu... 

aku tak kisah kalau apapun dia yang lebih... (wlupn kadangkala aku mmg terasa hati) .. dia santikkk..dia menjadi kesayangan...dia itu .. dia ini... im cool. very2 cool :) takde dlm hati ni nak lebih dari dia pulak.. tapiii..... hati adik manis , manja, cool.. sowang ni ambil lah hati ckitkann hee.... (sj nak fun utk diri sndri) ^__^

hmmm... sbnarnya... 
jika dia senang aku tidak di situ tak mungkin aku kesana.
jika dia senang aku tidak bersamanya tak mungin aku mengikutnya. 

namun ingatlah akan hati yang terluka & airmata yang membasahi pipi. 
sungguh pun di matamu aku tiada nilai .. tapi satu yang aku pinta.. ingatlah aku... bukan sedetik lebih.. tapi hanya sedetik cuma....

takapalahhh. JIKA ITU LEBIH BAIK... asal kan bahagia ya.. :)

Syamimie



No comments: