Friday, April 22, 2011

kenyataan itu : ADIK NAMPAK TUA DARI KAKAK

Assalamualaikum...

good friday to all.. pada kaum adam, selamat menunaikan solat jumaat seketika nanti. jangan meninggalkan sesuatu perkara tanpa alasan. buruk padahnya. sementelah lagi itu adalah satu tanggungjawab. cewah... berceramah la pulak.. hehe.. tapi memang betol pun kan. nak dgr or tak dgr...sudah. itulah yang aku bebel kan pada abang yang sorang tu... hehe.. mesti telinga dia bernanah je kan menjelang hari jumaat. hehe... sian! tapi itu semua penting untuk diorg. betul tak :) sape sokong TOLONG SENYUM... hehe

ok,ok.. ni nak citer pasal malam tadi. rasa cam benggang gak. tapi tu semua kena pikir cara profesional. hehe. ( untuk menutup rse geram) kikikiki.... aku ngan kakak slalu org banding2 kan. kadang2 memang aku tak suka. nak pulak di bandingkan ngan aku ni. memang jauh panggang dri api. x yah nak banding kan pun org dah bole tahu kot dia memang cantik. hehe.  so tak yah la nak perli2 aku plk kan ... tapi aku memang tak kisah sangat. semua tu anugerah tuhan.. cantik ke tak belakang kira la bagi aku. janji hati tu sukar untuk dicari.. betul tak?? aku pn nak puji kak aku ni. dia memang cantik :D hehe.. kasi UP sikit... (sbb tahun ni mngkin dia plan nak kawin)

ADIK NAMPAK LEBIH TUA  MATURE.. statment tak boleh blah.. hehe... dgr cam geram kan sebelum TUA itu di potong :) hehe.. memang satu realiti or mmg pandangan mereka slalu begitu?? :) aku sebenarnya suka je tengok bila diorg cakap psl aku & kakak aku... paling best diorg salah meneka bila aku dipanggil kakak. kakak pula dikatakan adik. huh!! x pandai tgk betul la kan. hahahaha....
 kata abg aku lagi best.. 'ko tau mi.. itu tandanya ko nampak mature.. berfikiran luas smpai nmpak pada muka. angka umo bukan satu masalah. satu lagi ko nampak tinggi dri dia (kakak). padan lah tu.." hehe.. tu lah kata abg aku. dia ni selalu bagi semangat kat aku dlm apa2 mslah skali pun even aku slalu bebel kat dia. haha... tapi mmg betul.. mengikut pandangan mereka mmg adik itu lebih mature dri kakak. sama hal juga dgn mama & adik dia kat kuantan. makcik plk dia ckp kakak.. mama yang lebih berusia tu dia ckp adik. haihhh... mudanya laaa mereka nie.... hehe... tapi smua ikut peredaran waktu. satu lagi. kena jaga jugak ttg kesihatan.. sbb smua tu akan terlahir & memberi seri pada muka.. betul tak? :) hehehe..

ada diantaranya mengalami begitu??? x usah risau sangat sebenarnya.. itu semua biase. janji hati tu betul. smua tu akan terlahir dengan sendirinya di muka kita... itu aje yang penting.
biarlah mereka dengan tanggapan mereka sendiri... asalkan kita baik2 saja :)

gambar lama kami. heee....






jumpa lagi :)

2 comments:

Joi said...

hey u look great la...
dun worry!

Syamimie Haslee said...

hehe.. thankyou, u... ;)