Thursday, April 21, 2011

merindu...

assalamualaikum untuk semua...

kangen bangat..... :)
sungguh memang aku rindu. rindu untuk melalui masa lalu. hee..
tengok keadaan aku skrang. busy melampau. aku sndiri pun tak suka dengan keadaan aku skrang. huu... entahlahh... masa berubah hari ke hari. aku sendiri tak menjangka apa yang berlaku selepas ini..
lama betol aku tak online. termasuklah mencoret dan meluah rasa di sini. dalam masa itu bermacam perasaan yang aku lalui... sedih, sakit, suka.... macam2... hanya bila ada waktu begini aku tak melepaskan peluang untuk berbicara. biarpun seketika, ini cukup membahagiakan. aku tak perlu sesiapa kalau mereka sering menyakitkan... cukup lah di sini.... terluah & hanya tuhan saja yang tahu.... :) 

tak banyak yang aku dapat cerita... cukuplah aku katakan setakat ini keadaan ku alhamdulillah. suka ke tak itu belakang kira.. mungkinlahh :) biarlah segala2nya berlaku tanpa ada kesan & jejak. jika itu lebih baikk...

sminggu yang lepas abah ada balik malaysia. biarpun sekejap cukuplah untuk melepaskan rasa rindu. banyak sebenarnya nak aku bicarakan dengan abah. tapi keadaan yang memaksa untuk abah kembali ke sana .. bicara itu.... huuu terpaksa di tangguhkan. tak apalah. lain kali :) keciwa ttp keciwa... masing2 bz sampai xde waktu... !! OMG! tak bagus dalam hubungan kekeluargaan. tapi abah pun terpaksa untuk pergi ke sana. oklah sebagai melepaskan kecewa... redha jelah.. kan.kan. :) hehe... tggu je la next date abah balik lagii... :))

 ni la abah nya.. hehe.. teman la abah kjp smntra nik flight ke moscow....

terlepas lah rindu pada abah buat seketika. tapi masih ada  seseorg yang aku rindu buat ketika ini.. hmmm... siapa ya??  takpelah... biarlah ku pendam rindu ini. hehe.. nak contact mngkin dia juga bz. sangat sukar bagi aku untuk memulakan sesuatu... lalu aku hanya mampu di sini. 

oklah.. 'hidup harus di teruskan walau apa jua ceritanya' 
jumpa lagi... Rindu awak semua juga.......... ^_*

No comments: