Tuesday, June 07, 2011

AMIR,FIFI,MIMI

my sibling. amir,fifi,mimi

assalamualaikum..

selamat pagiii :) eh... pagi dah... jangan terkejut! cuba tengok jam dah pukul brapee laaa. he..
membilang hari... harini juga seperti hari sebelumnya. masih lagi di dalam mood & emosi yang tidak stabil. masih lagi tidur lewat & bangun awal... haih! sampai bila niii??? huu.. letih kot macam ni. mata nak tdo tapi hati masih berdegil... !! sabau jelahh...
tak mengapalah.. jangan di paksa klu dia tidak mahu..... mari akak mimi bercerita ya... =) nak story ape? snow white? tom & jerry? cinderella? atau tgh hot skrang upin & ipin..?hahaha... ape2 ajelah ya.. 

jarang skali aku bercerita pasal kakak & abang aku.. bila tadi terbelek2 album2 lama mulalah terbayang2 kenangan dahulu kala. cehh... hehe... tgk pict kat atas.. this is my sibling! 3 only... abang mier, kak fie & me.. pernah dulu aku tanya kat mama..( time kanak2 rebina dulu...) 'alaaa... kenapa mama tak buat anak ramai ckit.. mane best pusing kanan abg pusing kiri kakak.. depan blakang takde pun.. ' haha... bole aku tnya gitu? ishkk.. mama aku senyum ketawa siap explain bagai.. anak tu rezeki dari tuhan. kalau ada, adala.. klu takde nak buat mcmane lagi.. haihhh... jwpan mcm tak best je kan. haha.. bagi la ayat power ckit! haha.. oklah! whteva.. ( yg aku tahu skrg ni sgt bosan jadi anak bungsuuuu ) apelah yang u all slalu ckp tuu.. bestnya anak bongsu. manjaaa.... eeee.. manja2 x main eh! :P ganas beb!..huhu..


WAN AHMAD AMIRULLAH .. nama punya la sedap tapi dah popular jadi fashion designer terkenal di tukarnya AMIR MIRZA.. ( cantik jgk name tuh =)  i pun suke laa abg syg.. haha...
anak lelaki tggal msti la apa dia buat org suka.. jadi contoh la kunun... :P klu dia baca post ni msti tersentap jap.. tibe2 aku citer psl dia kan. haha.. kitaorg mmg rapat gila ar.. tp kalau gaduh mmg sminggu tak bertegur. haha.. adik dia ganas. mane dia brani. haha.. mmg slalu teringat kat dia sbb dia tak tinggal skali... time mkn jela ingt..haha.. sbb menu kitaorg slalu sama kalau order mintak mama masak.. alahh tak yah cakap banyak.. kitaorg darah pun sama LOL.. O plus ok... hehe.. :) apa lg yg u all nak tahu?? ok.. dia takder gf! sape nak masuk line bole tggalkan pesanan ya. haha.. mane la tahu nnt aku tolong adjustkan. kahkahkah... ops! nnt msti dia bls balik kat aku.. hbs awak tu ada bf ke???! pgi carik & bawak jumpa sini...baru nasihat org! lahhhh... kompen pnya aku kena sembur camtuuu. haha.. okok.. tutup mulut la bab2 carik pasangan.. =) dah lah ckp psl MR.AMIR.. ckp psl kak fie bnyak ckit topic. hee...


WAN NURSYAFIQA .. di kenali sbgai fifi. mmg dari kecik tibe2 je bertukar... best je kan kalau panggil iqa. =) nmpk sweet lagi. hehe.. whtevalahh..... x usah katakan nama... orgnya dah sememangnya cantik :) jangan jeles ya. saya ada kakak cantik.  ko ado???? haha... 
part time model kejenya... masyukkkkk beb... skali shoot dapat la 500 ke atas semalaman.. best tak??? hehe.. soklan bodo je.. mestiii lahhh best!! haihh... aku jgk rapat ngan dia... kitaorg slalu klua shopping sama-sama... klu stakat baju sehelai tu memang dia belikan la utk aku.haha,, (sehelai je???) :P haihh..
=) 2 perempuan anak mama..tp sangat berbeza.. apa yang tak sama?? macam2 laaa.. yang bole nampak skrg ni adalah rupa... nampak mirip tapi tak sama pun. cuba tengok betol2.... kak fie, putih melepak.muka dia licin xde pape... adiknya sawo matang. (mmg anak jati melayu gitu) kahkahkaka.... alahh ni yg benci nak sebut.. adik ade sedikit jelawat lohh... :( 
dua-dua mata besar tapi besar lagi mata adiknya... tak pecaya> tnya cat farish.. dia penah tggur aku gara2 mata besar. Haha... hebat tak? :P dari mata jatuh ke hati ok. so.. mata i mmg laku ya. haha.. (mata ajelaa ) nak tahu lagiii.... sblah pipi kanan pula terserlah lagii tahi lalat..... :P kau ada ke??xde kan. haha.. so, klu nak. suruh la lalat berakkk.. nnt kita geng..... hahaha....
okok.... nak tahu si cantik ni single or not??? ops.. sorryy.. not available yaa...hehe.. dia dah ada buah hati pengarang jantung...

WAN NURSYAMIMI??? alahhh... lain kali laaa... cerita pasal dia ni tak best lahhh... mata pun dah longlai.... hehe...  for sure korang pun dah mngtok kann.. oklahhh.... nnt kita citer lagi ;)

bertuah di kelilingi oleh 2 insan ini.. mereka sgt penyayang.. =) love both of u lahhh..
apepun.. hidup harus diteruskan walau ape jua ceritanya... muda lagi lahh.. semua blum kahwin & smua di angka 20an.. 
slagi tiada bebanan
bak kata nora danish... mari kta' enjoy'..........
O _ o

gdnite sayang....

No comments: