Tuesday, June 07, 2011

DAH JATUH SUKA DGN : BAIT CINTA


isnin & selasa 8:30mlm.. jom la sama2 layan citer ni.. 
alahh.. susah la kalau aku dah jatuh suka.. hee..

before dis, jarang aku nak mengikuti cerita-cerita ber'episod ni. tapi skali tgk yang ni alahai memang best.. 

sinopsis skit eh..
 "si lelaki ni playboy.kaya. berkahwin dengan perempuan pilihan ibunya...(terpaksa)..  punya la baik dapat isteri..  ego punya pasal mane nak dia dgn pmpuan pilihan ibu dia tu. pilihan dia nak yang sexy2 jerrr...  kesian laa pada isteri... sabar jalan terbaik...
ego punya ego last2 bini jugak yang di carik. tu lah org ckp.. benci-benci lama-lama jatuh sayang.. berkat doa dan penyabar si isteri... akhirnya mereka bersatu kembaliiii =) "
 (macam tu lah citer dia ckit2...) so sweeeetttt kann....

episod malam ni PALING BEST! rugiii sape ta tengokk...huhu...


lelaki kalau dah egooo... menyampah gila aku. so... jgn nak dekat2 dgn aku... 
aku dah la mcm ni. baik & lembut je kan. hahaha... =) (ambik baldi sape nak muntah..wekkk) haha...
tu la tengok tv ni bole dapat pengajaran jugak. bukan sekadar tengok je.... !!

layannnnnn..... =)

No comments: