Thursday, June 09, 2011

Dari Siapa Untuk Siapa?


Assalamualaikum =)

hujan mencurah-curah.. apa yang ada di kepala pastilah "huuu... malam ni lena tidur..." hehe... lena tak lena kepala tengah berdenyut2 nie... migrain lagiii...sabau jelah ya.... :)


hmmm....
" bertemu lelaki yang salah sebelum berjumpa dengan jodoh sebenar bukan perkara asing"
begitulah statusnya suatu ketika dulu aku letakkan di fb.. maksud tu tak semua org tahu. mungkin itu hanyalah satu ungkapan & aku share kan buat semua.. namun dalam ketidakpastian, ada pula yang mengganggapnya serius.. mungkin dia pikir aku selalu keciwa tak? hehe... prihatin sungguh! ado2 ajelahhh... tak pnh2 aku berkasih cnne nak feeling keciwa2 pulak. hehe.. ape2 ajelahhh... sehinggalah suatu hari aku dapat email.. entah dari siapa untuk siapa? lelaki atau prempuan?! tak tahulah.. takde plak secret admire. hahaha....
tapiii.... dah tersend kat aku tuuu kira dah tentu buat aku lah kot.. huu.. okaylah. tak nak baca kena baca jugak.. mcm best je ayat dia. dah susah2 dia menaip tu... meh aku copy paste cikit kat sini.... moga-moga terkesan jua buat wanita-wanita di luar sana... 

ado gaya wanita solehah tak? hehe... 

email dari dia buat saya :-

'wahai wanita solehah, jangan risau akan jodohmu kerana muslimin yang bijaksana takkan terpaut pada wanita hanya pada kecantikkan , lirikan senyuman , pada bicara manja yangmenggoda, atau pada pujuk rayu seseorang wanita yang meruntunkan imannya.. Telah tercatat seungkap nama lelaki di luh mahfuz untukmu.. cuma peribadinya di tentukan oleh sejauh mana ketinggian peribadimu, jika kau tetap di atas jalan yang di redhai, insyaallah si dia turut di jalan yang sama'

= so sweet kan.. entah siapalah yang sudi kirimkan... THANK YOU so much =)
Dia pandang tp kita tak nampak. Dia bicara mungkin kita tak ambik peduli. Dia suka mungkin kita tak tahu =)
..sharing is caring..

ok,yang ini hanya bicara manis di malam hari
dari saya buat awak ;)
lalalalala~

sering rindu datang tanpa di undang. 
sering pula hati di persalahkan apabila rindu begitu mendera. 
Namun kerana rindu itu dua insan saling berjanji untuk sehidup semati dan 
kerana rindu itu juga ada insan yang sanggup melupakan janji yang di meterai...

banyak sbnarnya ilham malam ni... tapiii... sudah2 lah tuu.. pergi tido.esok keje... hee...
esok2 plk kita citer ya...

Gdnite,syg... 

No comments: