Sunday, June 19, 2011

SELAMAT PENGANTIN BARU ZIRA & SHARIL

Assalamualaikum... =)

apa khabar?? hope baik-baik saja.. alhamdulillah harini baru ada masa untuk mengupdate ini belog.. baru sehari dua tak update dah terlebih rindulahh....hee..

Ok, Firstly selamat pengatin baru to zira & sharil...
sabtu lepas 18hb jun 2011 majlis mereka berlangsung di dewan area danau kota,setapak.. cukup meriah.. & memang best..






aku di sana di beri tanggungjawab untuk  jadi pengapit. ahaha.. pengapit??? (tgk yg pakai baju hitam tuu) uihhh... lalalala...~ mula-mula memang tak nak tp permintaan k.zira tu x smpai hati plk aku tak penuhi :) dari pagi aku bersama-sama pengatin.. bermula ngan dia makeup. pakai baju & next-next .. smpai laa naik pelamin.. memang best..huhu.. kali ni buat kesekian kalinya aku jadi pengapit =) pengalaman tu berbeza-beza..

banyak pepatah org tua-tu kata bila si pengapit dalam title single naik pelamin! betul ke?? ada bnyak yg aku dengar & tegur aku :) katanya kalau jadi pengapit ni tak lama lagi, aku pulak la yg dapat jodoh & naik pelamin...ada pulak tu bila kita dah naik pelamin, nanti time kita kawin serinya tu tak ade? alahai mcm2 kan.. hahaha.... apa2 ajelah.. satu je nak sah kan? adakah ini benar?? HAHAHA... ok, kata kawan aku whteva la... :P dah brape kali kot aku jadi pengapit. tak kiralah saudara mara kawin ke. kawan aku kawin ke.. kawan pada kawan abg or kakak aku kawin ke. kawan mama aku punya anak kawin ke.. dah permintaan org & org mintak tolong.. nak buat mcmane kan...huhu =)

apepun org cakap janji aku baik2 saja..hehe.. aku tumpang bahagia tengok mereka bahagia =) buat zira & sharil semoga berbahagia hingga ke akhir hayat...  amin..
have a nice day..

No comments: