Monday, July 25, 2011

RINDU NAK MANJA2

AsSalamualaikum =)

O.M.G uhuk.uhuk (batuk) .. dah berhabuk rupanya blog aku ni .. sudah seperti rumah yang di tinggalkan org selama satu bulan. tanpa menyapu tanpa lap mengelap.. hehe..  bayangkan seketika.. entah brape lama aku tak mengupdate! really really miss U , rindu nak manja2...... :( awk rindu saya x??
namun apakan daya. masa yang ade aku habiskan untuk pekerjaan yang lebih memerlukan khidmat ku.. kerja ke? hehe.. dan dah brape lama juga aku miss baca entry2 diorg.. 

TERLANJUR berbicara.....aku nak citer, sminggu yang lepas, makcik wit family dari terengganu datang .. jalan suka2 and skali arung shopping baju raya. memang best. ade je cerita yang menarik kitaorg share.. :) 4 hari 3 mlm. rse mcm x cukup je waktu tu kan untuk beramah mesra lagi. hehe. itulah smpai nak story morry kat ini belog pn x sempat.  tapi x pe. aku ada kenang kenangan ngan diorg. nak tgk tak?? angguk.angguk.. hehe.. kalau ade abang mier. memang la lagi riuh. dialah raja melawak & usik org! nak tnjuk kehebatannya dalam nyanyian x seberapa.. dia angkut smua pakcik makcik yg x pernah pergi karaoke masuk karaoke. hehe. nakal x??? lain benor jangkaannya.. makcik & pakcik pn ENJOY! skaki beb.. hehe.... sporting habis.. Love my family~ 


kat escalator pun jadi kan nak bergambo. hehe...  tu my cousin & brother..
PEACE!!


menggatal btol kan. haha.. semua org duk tgk kami bergambo cam gini. haha. tapi xpe. abang & adik xde gossip..!


see... mama dah sama naik menyanyi. haih. hahah.. kuatnya penangan itu. hehe..dat day mmg enjoy sgt2.. tuhan je yg tau betapa gumbiranya.. hehe.. tgk2.. aunty pun kann... ciksal suare pn boleh tahan. smua bole jadi pnyanyi nih. hehe... 



yang dua org ni tak usah nak citer laa.. menyanyi pnya la sakan beb... haha.. tapi memang tak ragu2.. diorg memang BEST! 


lupa nak kenalkan. ni org panggil dia apih. hehe. spupu aku la ni.. umo kitaorg same.. hehe.. kuat melatah :D haha. pantang ade yg usik mula lahhh sebut ***** tet..... hehe. sian kat dia lahh.. penat ooo org melatah ni.. tapi dia ni mmg sekepala ngn kitaorg smua. enjoy & fun!! 



Sampai ke malam kitaorg bjln. hehe. tgk! suasana pn dah lain kan. hehe..
one day non-stop walking.. yehaaa... 
Sogo,pavilion,sungaiwang,lowyat,Isetan~ haih. semua di jelajahi... hehe. xpelah skali skale kan. aku kalau xde diorg pn mane ade nak berjalan nak klua..  kat rumah jela jawabnya.. :)


No comments: