Tuesday, August 02, 2011

SUKA SUKI D'KUALA TERENGGANU BEFORE PUASA

Assalamualaikum =)

pejam celik pejam celik.. haih. hari ini hari ke dua kita berpuasa.. 
SELAMAT BERPUASA.. 
semoga ramadhan kali ni lebih bermakna dari sblumnya buat kita semua..

haihh.. merindu lagi untuk menjengah hadir di sini. dah beberapa hari x update for sure i miss so much. 5 hari di terengganu membuatkan aku lupa seketika tentang dunia mengupdate! BLOG.FB.TWITTER~ huhu..  bersuka ria bila berkumpul.. itulah penangan bila kami balik ke terengganu.. Bestnya. lebih best kali ni berkumpul with all my cousin. bukan senang nak jumpa mcm ni. macam2 tempat yang kami pergi untuk merakamkan detik2 kenangan terindah. cewah. hehe.. adoi.. mcm2 jugak kami makan.. haih mmg best. before this, bila balik terengganu aku mmg jarang keluar mlm. eh.. mmg x klua langsung kot :D dunia di sebelah mlm mmg aku agak sunyi sepi. tp... salah tekaan ku kali ni. terengganu mmg best & hot! huhu. lagi malam lagi meriah. aku rase mmg kalah lah bandor KL yang sentiasa sibuk tu.. mengikut trend nya pula. sana sini.. kiri kanan blakang depan meriah dengan mereka yang berbasikal fixie. hebat beb! penuh.. 1st time aku tgk.. mmg suka bangat :) mengikut musim pula.... hmmmmm.... kat terengganu tengah hot dengat pesta durian.. ayoyo... dah la aku tak makan durian.. bau dia tuh x tahan lah. tp dah mereka2 yang lain suke aku terpaksa laa mengikutnya.. :) tgk diorg mkn mmg sedap. tp sorryyy! aku x terliur pun. haha.. eeeee.. geli aku.. mmg satu ulas pun aku tak sentuh... selainnya.. kalau balik terengganu, kalau tak pergi pantai mmg tak sah lah yang namanya syamimie haslee. hehe.. pergi mane2 mmg semuanyatak kalahh... semuanya macam artis. cantik & hensome belaka.. kikikiki tau tak? banyak pula mata yang memandang.. COUSIN2 AKU SEMUA MACAM MODEL OK! ko ade ?:P hahaha.... x percaya ke?? haih...  dah siap mengupload gmbr di fb. mari tgk kat sini pulakk.. lihatlah kegembiraan, kecerian & kebahagian di wajahhhh2 kami.. layannnnn.....














oklahh.. happy tak? hehe.. sebenarnya banyak lagi.. tapi ckup smpai di sini ya. hehe. banyak kje yg aku tangguhkan smata2 untuk mengupdate & nak share kn kegembiraan kami. hope u olls hppy too :) bulan puase. bulan yang baik. bulan yang mulia. semoga kita mendapat keberkatannya. 

banyakcakap: harini nak berbuka apa ya?? dari td duk berfikir :D

No comments: