Wednesday, October 12, 2011

NOVEL 'BICARA HATI' BERALIH KE DRAMA

Assalamualaikum =)

sedang enak berehat di balkoni rumah dengan di temani lappy kesayangan , tiba-tiba teruja pula bila bukak website beautifulnara.com .. dah lama jgk x ambik tahu al-kisah artis2 kita nih.. macam-macam citer la pulak kan... dah namanya pun artis. kalau takde gosip x popular lah diorg... kansss... hehe.. 

ok ni aku nak annoucement cikit. hehe.. novel bicara hati - damya hanna.. novel feveret aku lah tuu, nanti nak buat dalam versi drama pulak.. haih. tak sabar rasanya.... mungkin antara korang tak penah baca novel 'bicara hati' tu tapi aku jamin memang sangat BEST. mungkin nanti bila dah di adaptasi jadi drama akan lebih menarik jln ceritanya... perancangannya, mungkin november nnti akan di tayangkan di astro..

yang lebih menarik lagi...... dengar cerita dari beautifulnara ni....

Sharnaaz Ahmad, pelakon baru berbakat yang sedang meningkat naik diberitakan akan menjadi hero untuk sebuah drama terbaru arahan pengarah terkenal Osman Ali. Drama tersebut diadaptasikan dari novel tulisan Damya Hanna yang berjudul ‘Bicara Hati’. Turut digandingkan dengan Sharnaaz juga ialah pelakon Kris Chempaka yang turut membintangi filem KIL.

Penulis skripnya pula seorang penulis skrip terbaik dari Indonesia, Jujur Prananto yang menulis skrip filem Ada Apa Dengan Cinta dan banyak lagi. Dengan gandingan ini, kami mengharapkan yang terbaik untuk drama ini kerana kedua-dua Sharnaaz dan Kris adalah pelakon berbakat, apatah lagi Osman Ali yang terkenal dengan filem seperti Anak Halal dan skrip filem Ada Apa Dengan Cinta yang pernah memberi impak sewaktu ditayangkan sekitar awal 2000-an. Yang perlu bagi drama ini sekarang, mungkin ialah runut bunyi yang mantap.

bila dah ada peminat pastilah ada komennya kan. hehe. alaaa... sebenarnya mcm x sesuai je si Kris cempaka tu nak bawak watak sebagai zahlia (heroin) dalam citer tu... apepun aku hrp dia buat yang terbaik... sbb aku suka sgt2 watak zahlia tu.. seorg perempuan yg sgt baik.. dan adakalanya kuat merajuk. heee...
untuk shahnaz... watak sbagai tengku shahran tu dah sesuai sgt ..... :) kacak sih... hee...

ini dia... sekitar penggambaran Drama 'BICARA HATI'.....










sungguh! memang aku tak sabar nak tengok citer ni... dulu..... memang aku feeling habis la dengan novel ni... tak sangka pulak kannn akan buat drama .. memang before this banyak citer filem atau drama di adaptasi dari novel. dan hasilnya memang dapat sambutan yang 'gempaq'.... tak mustahil drama ni pun akan naik nama nanti. sama-sama kita tengok nanti ya.... =)
zahlia. zahlia.... can't wait~


Syamimiehaslee

No comments: