Sunday, November 20, 2011

CANTIK DATE HARINI KAN.. 20/11/2011 :)

Assalamualaikum =)

happy sunday  for all.... mmg ramai yang berbahagia utk hri ini.... tanggal 20.11.2011 mmg sgt Hot! cube tgk tarikh hari ni. saja aku besarkan ! cantik kan... mmg ssuai gila klu sesape je nak abadikan kenangan.. kalau bole aku pun tak nak ketinggalan. tp... alaaaaa... xde yng best la untuk aku hari ni. hehehe.. takpelah. kasi chance la kat diorg untuk berbahagia. cukup lah aku tumpang bahagia tgk u ollss semua gembira... :) 
sebelum terlupa selamat pengantin baru to AYU KARTIKA & RIZUAN :) cukup meriah majlisnya bertempat di keramat,KL. 

klu tgk gmbr mcm ni org selalu salah sangka. haha.. yg dua org ni selalu ada kannn.. haha... ni aku & abg la.. bkn bf pulak. tauuu.... hehehe....

 ini dia. pengantinnya. tema merahhh rupanya.. huhu..

 rmai jugak yg datang.. peunhh.. apapun masakan boleh tahan.. walaupun kami x brape gemar masakan minang :) enjoy...

haih.... sedar x sedar sebenarnya dah agak lama aku x menghupdate blog... rindu la jugakk nak naip2 ni kan... tp masa x mengizinkan dan mengikut mood yg pasang surut membuatkan aku lngsung tak ambik peduli... :) entah kenapa hari ni aku cukup peduli... kann... hehehe... =) 
banyak betul perkara yang berlaku sblumnya. 
bermula aku blk trganu cuti aidiladha seminggu hari tu lepas tu spupuku spupuku bertunang pada 11.11.11 mcm2 berlaku..  nampak sgt dah lama aku x hupdate kann... xpelah.. lupakan psl semua tuu.. yang bahagia kita jadikan kenangan yang kurengggg bahagia kita simpan2 jelah ya. ehehehe...

oklah.. nnti kita sambung2 lagi... dah nak hujan la pulakkk... line tenet mula lah slow.. jelouse btol lah benda alas nihhhh... :D
happy weekend & selamat pergantin baru, selamat bertunang, selamat lah segalanya... ;)

Syamimiehaslee

No comments: