Sunday, December 25, 2011

CHRISTMAS - THE CURVE

 Assalamualaikum =)

hey.. merry Christmas to all my fwen yg beragama kristian :)
especially to Josh & Graham.. have a nice day to u..
Apa yg menarik ... semua shopping complex ada pokok krismas .. seronok tgk.. meriah dan cantik betul.. org melayu lagi seronok sebab semua x lepas peluang nak ambik gamabar kat chrismas tree.. huhu.. (aku tak ketinggalan lah tuu) ada bukti.. tgkkat bwh ni... :D


sweet x sweet? hehe.. yang sweetnya pokok sebesar alam kat blakang aku tuuu.. kann.. :) 
semalam... jenuh memujuk & menarik perhatian kakak aku utk menemani pergi the curve, damansara.. kesian btol aku.. siap merayu bagai kt akak aku. hehe.. susah btol nak ajak berjalan. cuba kalau dgn bf?! haihh laju aje kannn.... lalalala~ 
salah satu tempat yg aku suke pergi and lepax kat sana laaa... paling senang prgi sne sbb banyak tempat makan.. :)  atas bawah tengah tepi depan blkang ada.. hee.. kenyang aku!
lagi... aku suke pergi kt gerai2 comel tuu.. kalau aku tak beli mmg tak sah lah kan.. memang menarik pn.. dah namanya perempuan tolong jangan marah bila aku sukaaa membeli. wink!

ni tempat letak card.. nak pergi keje tu elok lah kasi comel ckit. macam2 colour ada....
namapk tangan baju biru tuu?!dia lah tuu.. fifi hasli dah beli.. tgk!! sampai sane dia jeee yg duk shopingg...

 comel kedai ni.. mcm2 bag ada... haihh.. kasi aku gilaa je tgk! tgk jelahh.. kannn...

haaaa.. ini baru betull... tali pinggang / belt kiosk! mcm2 pilihan ada. murah plk tuuu....

 mcmane la tak terpikat . tgk ni! pandai betul buat org tertarik.. cantik design dia. kann.. 

 yg ni lagi geram! ishk.. semua nak suke jeee.. kann.. hehe.. ni accessories lahhh... mcmane tak suke. pempuan mane yg x suke cube cakap! rugi.rugi...

ini dia mama ku.. kesian mama melayan kerenah anak2 dia .. penat.. kitaorg bawak mama mkn ayam penyet.. kat tingkat ats the curve. mmg aku tak pnh mkn. tp skali mkn nak dtg lagiii.. hehe... jom.jom.. next time kita pergi ya...

penat kesana kemari hampir pukul 7am baru balik.... ini dia hasilnya....putera dan puteri mama .. rugi btol aku tak dpt massage mcm ni.. al-maklum lah tulang besiiii... hehehe.. skli buat riuk besi kt dlm badan! kikikiki.... jadi.. aku tgk & tolong snap pict jelahh..


abg pun ikut skali... mane bole tak bawak dia.. big boss yg blanja mkn tdi. hehe...

enjoy. enjoy..
mane tak enjoy licin duit dalam bag... haha..
tak tahan btol tgk SALE! 70% plak tuhh.. haih..  :)

esokkkk cuti lagiiiiii........ yeayy...

Syamimiehaslee

No comments: