Thursday, December 15, 2011

DAPATKAN MAJALAH 'HARMONI' 15/12/11

Assalamualaikum =)


beli lahh majalah ni...
Surprise!..hee..
keluaran terbaru 15 Disember 2011

pagi2 buta !! before aku update blog kot tadi... kakak aku ada call!!.. x penah-penah pulak tu kann... rupa2 nya ada surprise. mane la aku nak tau. mata dah la tgh mamai...

Finally! hehe... eh eh.. tiba2 je kann.. huhu.. wht surprise today?! :) ape lah yang menarik sangat kan kat majalah ni... :P tak tau x yah cakap banyak dulu..  senyum dulu. senyum dulu..... hehe.. korang x tau pape.. meh lah nak citer ni.. he.. actly tak sangka la pulak harini klua jugak aku kat magazine 'harmoni'.. "wait!!oh really?!!" (lahhh ada pulak yang x percaya) mentang2 aku bukan artis .. ..
KORANG JGN LA PANDANG SEBELAH MATA JE TGK AKU..hehe.. :P 
mengikut pada cerita, sebenarnya dah sbulan lebih jugakla aku shoot kt mjlah ni.. . ingtkan mmg tak jadi keluar dah aku punya page tuhh.. diam jelah kann.. malas nak ambik tau pun...tup.tup.. alhamdulillah harini klua jugak... hehe.. sape dah beli majalah hormoni kluaran tbaru utk bulan ni?? angkat tangan cepat..kikiki... sape yg beli tuu cuba la belek2 sikit.. yang penting page 32&33.. page yang agak meletop! oh! meletop kew?! u ollsss jangan la jelouse ;) jelouse mcm my sister.. hehe... mari tgk sini!!



tak brape clear...

tak sangka giler dia keluarkan statement ni... sebesar2 alam pulak tu pict aku.. malu lah beb!.. walaupun before this mmg aku pnh masuk magazine... tp ni teruja skit sebab skali gus dia bagi 2 page!. haha.. takpelah kasi popular sikit kan.. hahaha....
OBSES gila!! haha... ni lah dia... kalau korang nak tahu citer dia, boleh lah beli majalah ni.. mcm2 citer.. haha.. pndai btol lah mereka ni kan.. 
yang aku tak tahan tu.. punya la besar statement tu...
'Mimie ingin buka Galeri pamer Koleksi Bag Kesayangan'
haha.. macam2 lah tuuu.. kannn ;)
insyaallah jelah.. mane tau kan.. kot2 masin mulut semua org yang baca tuuu.. kikiki


mesti korang fikir2 jugakkan mcmne aku bleyh masuk majalh ni... hee.. yealah takde angin xde ribut.. tiba2 terpancul aku kat situuu.. hehe..  actly, editor mjlah ni penah dtg rmh aku.. pernah bekejasama dgn abg aku 'amir mirza' untuk satu event tu. aku pn x brape ingt event ape.... dia dtg rumah masuk bilik aku & terkejuttt sbb tgk bag yang banyak gilaaa... tertarik katanya untuk masukkan aku dlm mjlah ruangan obses.... dari situlah bermulanya cerita & mcmane aku bleh ada kt mjlah ni skrg... best tak best??! mestilahhhh besttt.. hehe...



happy la jugak.. & thanks to zylla ' penyelaras majalah harmoni.. ' & also abg camera man.
eh.. korang janagn lupe beliiii tauuu majalah niiiii... hahaha... simpan buat kenang kenangan... & yang paling penting pls call me if nak bag cantik2....!!  aku pun jual scara online ;) nampak mcm mahal tp harga boleh runding ya... kehkehkeh...

kalau skrg nih gila bag! cuba tgk dulu... hehe.. dulu plk gila perfume. segala jnis bagai perfume aku ada.. psl obses sgt benda alah tuh pun aku masuk majalah....
haih.. bahaya btol lah aku ni... semua aku nak kumpul... pokai lama2 cam nihhh.. hahaha..


tak berapa ingt time ni aku form baper... dah lama kot ni. zaman kanak2 rebina dulu. hehe.. 
ni keluaran dari majalah Remix!


tu jelahhh... xde lagi dahhhh.. hehehe... obses2... korang plak cnne??? korang gila apa? suka ape? minat ape? obses ape? jom kita share... huhuhuh... tp xde lah kepala otak gila cam aku ni kan.. tgk bag tu mcm dah boleh jual bundle jerrr kannn... kehkehkeh...
macam2 btol lahhhhh...

Syamimiehaslee

1 comment: