Wednesday, December 28, 2011

MELUAT SUNGGUH !!

Assalamualaikum =)


hello u olls.. dah tito keee?? jgn la tito lgiii.......
.. tadi aku pergi tgk wayang 'SUATU MALAM KUBUR BERASAP' (bukan meluat tgk citer tu! ok....) huhu.. cukup berani aku tgk citer tu.. tgk tajuknya bukan main lagi kan... (penakot no.1 nih) :D
alalala... mmg x tkt pn. citer tak best sangat laaa. klaka tu boleh lah. (sbb along rajalawak ada) hee.. jalan citer dia hampehh... punya la semangat nak tgk citer tu, belilah jugak ticketttt! yang ada cuma seat couple jer... (nasib bik lah hari rabu.. murah ckitkan).. hee...
kalau tak,... nyesal x sdh jgk la kan.. byr ticket mahal2 tp x best! kan.kan... (adoi...kedekotnya aku) huu...

aku & kwn aku duduk seat H21,H22... paling hujung and sebelah aku masih ada seat couple yg masih kosong. . . satu perkara yg paling aku x suke bila tgk wayang adalah bila aku terpaksa sebaris bersama couple yg lain.... kalau dpt yg paham bahasa atau ada adat sopan tak pelah jugak.... nihhh!! sakittt mata aku. tau tak??! rase mcm nak kuar je saat awal citer.. MELUAT!!! meluat bkn sbb citer yg tgh tayang tuuu.. tp sebelah aku tu pulak buat wayang! mcm nak sound jeeee... tp di sabarkan hati.. kawan aku tu pn rupa2nya pn sama jgk x blh tahan.. sabar je kami nieee....
manusia skrg ni dah x tau adat. dah x tahu dosa pahala.. nak je aku sound. 'pergi carik hotel lah beb kalau tak tahan' LOL! Tp..... kaami buat derk jerk laaahhh.. org kL ni bkn boleh phm bahasa... kita ckp lain , kefahaman dia tu lain plkkk. 
smpai lah hbs citer........... kami menahan perasaannnnn... :) hebat x hebat.. haha... 
awal2 lagi yg sblah kami ni keluar.. takut lahhh tuuu.. dgn tuhan x takut plk! 
ok ok.. no komen.. anda buat anda dapat jelah... 

hah! sempat lgii jln2 tdi... ambik ko aku beli nie tadi..... cantik x cntik aku punya psl. kan. hehe... janji murah & smentara masih SALE.. hehe..


dan kegembiraan berlipat ganda... bilaaa bag ni abg aku yg hadiahkan..... santikkkk kan :D PRADA beb.. sape x ske.. kann..  hee.. abg aku mmg pndai & tau citarasa aku... thanks.thanks.. muah.muah.. :) memanbahkan koleksi nie.. :D
hoi.. korang jgn ar slh sngka lak ya. muah2 kat abg aku means abg kandung. bukan bf lak.. mcm yg aku citer td tuhh... melampau& meluat tuuu! 

pesanan tuk korang. jgn jadik mcm tu yaa.. x senonoh.. sesama manusia tak suke. apatah lagi di sisi tuhan kan. betul x?betul x? hee..

ckp lebih2 nanti ada plk yg x suke,... tido dulu lah.. :) 

gudnite L.o.v.e
Syamimiehaslee

No comments: