Monday, January 02, 2012

Diari 2012


Assalamualaikum =)

kalau di ikutkan ceritanya memang every year aku beli diary.. tak kisah diarynya mcmane. murah ke mahal ke. tetap ada satu untuk bahan simpanan.. bagi sesetengah org. memang agak tak kisah. atau yg lebih penting baginya ia telah kukuh tersemat di kepala bila sesuatu perkara tu berlaku. tak perlu di ulas lagi di diary..( menyusahkan je nak tulis2 plk kan) tp.. mcm aku pulak. entah tabiat ape yang membuatkan aku terlalu obses untuk menulis. sama lah macam aku mengadap lappy ni everyday untuk hupdate blog ni. huhu.. (dah kena tgur ngn mama pn aku buat derk je) dah hobi... nak buat mcmane.. :)
okay, for ur info..  sampai skrg diary2 yg lama masih tersimpan kemas di bawah katil. oh!! bawah katil?haha... comfirm berhabuk.. :D uhuk.uhuk (batuk plk) 
mcm2 story ada.. hebat tak hebat..?? kalau aku kahwin 2,3 thn lgi. dapat anak 2,3 tahun akan dtgnya plk comfirm anak aku plk yg duk baca diary aku tuhh.. kikikiki (gatai sungguh) aku  jst nak bagitahu jerrr.. simpanan aku tuh masih kukuh lahhh......... haha..

santik x diary kita bawu beli :D hee..

kata org. hidup ini indah kalau ada perkara manis.. pahit itu lebih baik adakalanya sahaja.. macam tu lah aku berbahasa dalam diary. haha.. indah kan .. ececece.. sedap sikit kalau nak baca. biarpun ia menjadi santapan mata aku sorang je... aku tak kisah. asal aku suka..
org jenis mcm aku ni tak ramai pun kawan baik.. mmg takde kawan kalau nak bercerita pasal sedih.. kat diary tu je mampu ak luah. biarlah beribu lampiran yg aku  coretkan. sekurang kurangnya hati aku puas... huuu... lepas geram :D hee.. klu ckp xde kwn langsung, menipu lah pulak kan... kawan yg biasa2 tu mmg rmai lah kot. ramai sangat :) yg ambil kesempatan pulak lebih dari itu. he. oh. kalau bf tu jauh sekali.. mmg ziro :) (dramatic sungguh ayat haku.. wkwkwkw) 
diary penting utk kita luahkan perasaan. tak perlu luahkan pada yg x sudi. nanti lain pula ceritanya ;)

Syamimiehaslee

No comments: