Sunday, January 01, 2012

Salam Pembuka Tirai 2012

Assalamualaikum wbt kepada semua yg sentiasa 'sweet, gorgeous & hensome' ! Selamat Tahun Baru 2012 di ucapkan kepada semua . Apa agaknya perancangan untuk tahun baru ni? Apa pula azam yang perlu dikotakan untuk tahun ini? hmm.. cakap pasal tahun baru kalau dalam facebook semua duk update status pasal azam 2012.. macam-macam lah pulak ceritanya.. penat nak kena tgk satu2.. bayangkan frendlist aku 3ribu lebuh :) (mmg tak mampulah aku kan utk memmbaca kesemuanya..) kalau tak baca pun tak pe. tapi aku tetap nak baca jugakkkk... 
okok.. penyelesainya jika ada yang masih belum tertunai , bawa je azam tu utk di tunaikan dalam tahun ini. Tapi pastinya ia ditunaikan, ye... kekuatan mental & fizikal perlu ada dalam mencapai azam-azam tersebut..

Sama jugak mcm aku.. aku juga ada azam. azam yg harus di tunaikan.. salah satunya................
agak2nya pelik tak azam aku kalau aku nak gemok?!! hehe... jangan ketawa terlalu kuat. its normal ok. because aku sekarang kurus kering. for sure aku pn nak mcm u olls . x gemok pun xpe. mesti berisi & naik kilo.. kalau stakat 37 kilo bik tak yah kan =P sedap je org duk lambung2 nanti. hihihi...



oklah... hidup harus di teruskan walau apa jua ceritanya.. hope 2012 bole buat impian jadi kenyataan... banyak sbnarnya impian kalau nak citer, we talk again later k. 
SELAMAT TAHUN BARU

Syamimiehaslee

No comments: