Thursday, January 26, 2012

SURI CRUISE

Salam semua...

aku sedang menahan kesejukan... aircond apelah ni langsung x boleh control.. haih.... saja lah tu nak bagi aku mengantok lepas makan....  kuikui... (happy lunch hour)

aku taknak cakap banyak. takde citer menarik pun... aku just nak tonjolkan budak comel ni kat blog aku jerr... tak tahan betul dengan kecomelan & gaya yang menarik perhatian. mmg sangat menarik........  'PLIS,focuskan pada kasut'

sabar lah dulu.. nak citer dulu.... dia ialah
SURI CRUISE
eh eh ada yang tak kenal jugak ke?? hapalahh hangpa ni..... Suri adalah anak kepada Tom Criuse dan juga Kate Holmes.. mak bapak cantik + hensome anak mestilah comel.... :)
















ok.. sudah Habis meroyan tgk budak ni. hehe!
adakah anda juga seperti saya. TERGODA?
: YES!

berdoa & berharaplah dapat anak2 comel mcm ni ;) 
(aku pun nakkkkkkkk)

SyamimiHasli

No comments: