Wednesday, February 08, 2012

FREE WALKING!

salam semua.. jangan tido dulu. singgah sini jap. dah lama tak hupdate ni.. :)

esok dah start keje?! oh. jgn duk buat malas ya. mentang2 lah cuti 4 ari kan .. 
tak berapa nak perasan kan. sekejap je cuti. tup tup esok da keje.. haih.. malas mmmg malas. tapi nak buat canne. keje tetap keje..
nih ape kes!. berapa lama aku tak update! sedap sgt ke cuti smpai lupa nak hupdate! :P haha.. best x best.. biase lerr cuti. kalau tak pergi melancong. jawabnya cuti tu mcm biase jelah. terperakk kat umah ... takpelah.. kita free kan minda jerr.. mood kerja kita buang jauh2 kjp :)

masing2 duduk rumah tanpa hala tuju! makan tido. makan tido. sudahnya semua org naik badan. termasuk cousin aku 'xaty'.. kecuali aku! lagi2 aku.. haih. bila aku nak gemok ni?! :) 
semua naik bosan... dah naik kete semua x tahu hala tuju pula. terserahlah.. ikut aja roda kereta berputar. janji bila bercerita kat org takdelah x kluar langsung cuti ni... haha.. 
berlagak mcm org kaya. singgahlah kami dan berhentilah roda kereta itu di...




enjoylah jugak. walaupun pada mulanya.. perjalanan tanpa arah.. :) 
eh. xpela.. nnti kita cite lagi. sj update mlm ni. lepaskan rind =)
pergilah tdo. esok keje.. selamat malam ;)

SyamimiHasli

No comments: