Sunday, February 26, 2012

CORAK CORET MALAM. & SPB TO LISA & YUSRI

Salam everyone!

hajat di hati masuk bilik terus nak pejam mata.. hajat jelaaaaaa...
tapi kan..lain pulak jadinya. time duk depan tv tadi punyalah mengatok bagai. haih.. rase mcm geram plk kat mata nie... suka main main tau. ngader! (haha.. geram kat mata? ada mata hargailah minah oi) hehe.. bukan apa. takdelah. tadi tengah sedap layan citer.. mate dah mcm nak menyempah bumi sgt.. layu sebelum berkembang ... x seronok btol lah. alih2 masuk bilik segar mcm bangun pagi! haih...... sabor jelah... ok ok forget about tht!

         

 daripada takde cerita mari nak becerita.. lupa plk nak wish kat one sweet couple ni..
SELAMAT PENGANTIN BARU TO LISA & YUSRI
23feb aritu selamatlah lisa jadi istri yusri dengan satu lafaz. amin.amin.. semoga berbahagialah ya...
dan...... berbekalkan se cup maggi berperisa tomyam aku duduk depan tv untuk meyaksikan hari bahagia lisa & yusri @ astroRIA.. hampir terlupa harini 25hb.... semntara nak tgk tv tu sempat jgklah bercengkerama pulak dgn my mom! haih dia nak tgk tv3 aku nak tgk c lisa ni.... aku dah booking awal2 dgn mmbeli maggi cup ptg td :D huhu.... 
ok for the last my mom tgk tv dlm bilik :) tengs mom! nasib jgk lah ada extra tv... huhu erm..bck to lisa story..  tak tau lah apa yg semangat sgt aku nak tgk c lisa ni.. sedangkan aku tak lah minat sgt dengan dia. aku rasa mcm menyampah kat depaaa 2 org tuhh adala.. tapi yg menyampah tu jugaklah aku nak tgk.. pelik x?? aku sendiri pun pelik. hahaha..... ok whteva! (tiru aksi whateva mcm dlm citer azura..) =)

di awal penceritaan mereka sampai di ijab kabulkan mmg sweet memories lah utk tatapan peminat mereka.. hopefully mereka berbahagia hingga ke anak cucu... & tabik spring to erra fazira sbb sudi bagi komen kat lisa&yusri. itu baru bagus.. takde perang dunia entah ke brape. masing2 dah bahagiakan... masa erra dah berlalu... yg berlalu biarkan berlalu. meh kita tgk episod akan datang nanti ya....

citer lisa &yusri ada jugak penamatnya hingga ke jingjang pelamin.. apa pula cerita aku ya..... erm..membujang ??.. No.No.No... syhhhh... syhhhh.... :) masih terlalu awal untuk di ungkapkan..


 dalam sekilas mata memandang.....
~..Aku ingin mencintaimu dengan SEDERHANA seperti isyarat yang tidak sempat AWAN berikan kepada HUJAN yang menjadikan ia tiada.. aku ingin mencintaimu dengan sederhana seperti EMBUN yang tidak sempat mengucapkan pada PAGI, menitis hilang di daun keladi..~
Bila mata tidak bertemu, biarlah DOA yang menyatu..TERIMA KASIH .. Ya Allah, atas apa yang diriMu berikan.. 
hanya Allah yang lebih mengetahui siapakah dirimu...

secret LOVE :
 U noe what meaning of HOLLAND? bukan cakap psl 'honeymoon' ke hape oleh kerana tu nama negera... but the meaning is...

H.     O.   L.     L.    A.    N.      D.
hope our Love last and Never die ...

till then. Nite peeps..


No comments: