Monday, April 02, 2012

HAPPY BIRTHDAY TO ME :)

Assalamualaikum...

happy birthday to me 31.03 - sgt bermakna tarikh keramat itu...

baru hari ni aku ada masa nak update... sungguh aku bz.. aku pun tak tahu kenapa masa aku skrg tak sama macam dulu.. ada masa everyday aku akan terjah blog aku sendri.. nvm lah masa berlalu dgn begitu pantas. dulu lain skrg lain.. kan :)

special for today, dah 2 hari bufday aku berlalu.... saja aku nak update..
im NOW 21. sbuk diorg semua... dah boleh mengundi ni. hahaha.. itu jer tercetus di kepala.. haha.. thanks ALLAH sbb di beri kesempatan untuk bernafas di bumi mu ini... bak kata mama 21 looks like 12.. lalalalala~ whateva.. kalau zaman dulu2.. sekurang kuangnya dah ada anak soang.. whteva :P
jodoh jangan nak lagi sini.. mls layan.. banyak lagi yang aku kena pk tau.. haha.. :)
thanks pada semua teman yang wish... aku hargai sgt2... aku tak perlukan hadiah semua sbb benda tu semua kadangkala aku boleh beli... bak kata org duit boleh cari. tapi kalau ingtan smpai bila2 kita kenang kan.. thnks sbb sudi ingt... even bf lama2 dulu pun sibuk duk wish walaupun dh ada anak. tau tau... :) haha.. BF lama?huhu.... k.lah...

birthday aritu aku celebrae kat naili's place sntul je.. tempat dia mmg sweet sgt. sbb tu aku suke g mkn sana. even celebrate simple2 sempena besday ni... perangai aku mmg pelik skit.. dah kata pun birthday walau secebis kek aku tetap nak ada.. aku nak... ada lilin.. haha.. nak tiup kek. haha... :) and sampai hari ni aku mmg adakan sebijik kek dan lilin :)
special sgt besday ni aku letak 21 batang lilin... kakak aku punyalah marah.... haha.. mengada2 katanya.. tp aku nak jgak.... suke ati aku lah kan.. wek2.. dia jelouse. sbb dulu 21thn dia tak tiup lilin. haha... :)

apapun thanks lah kat semua.. ada yg bagi present tu kan hehe :)




salam syg utk smua
love,
MIMI

No comments: