Thursday, July 12, 2012

MAKEOVER / TRANSFORMATION

assalamualaikum semua :)

lega arini dapat pegang lappy sambil update ini belog's... yuhuuu... 
happisss tauuu..... 

2 entry yang lepas hanya update di galaxy tab yang langsung tak memberikan kepuasan... dek kerana gian yang amat untuk mengupdate aku teruskan jua... :) yang lama takkan sama yang baru... itu yang pasti. bak kata org ada kebaikan dan kelemahan masing2... ye tak?? hehe...

back to topic....
pernah di makeover? atau sinonimnya pernah makeup ala2 model gitu tak? tak pernah?? aku pun. hehe.. mane pernah.. tgk org dalam tv or majalah hingatkan mmg depa tu lawa.. rupa2nya kalau sape nak tau, tu semua adalah make up n atas kepandaian photodraphy yg buat diorg cantik... 
seriusly... aku salute dengan diorg... sungguh indah ciptaan allah bila yang x lawa menjadi lawa... but but..... yang cantik tu cantikla. ada jugak yang tak pakai makeup pn mereka dah natural beauty... macam....... macam........ Datin Norjuma.. :)
tak payah cakap apela.. aku memang minat gila kat dia. stakat dia pakai bedak baby tu pn dah cntik.. natural beauty... 


tengok tak caya.. semua dia punya style aku suka.... ini lah org cakap pakai apapun cantik... :)

sedang enak menerokai alam belogers-belogers di internet terserempak dengan akulelakidialelaki.blogspot.com.. jarang sebenarnya nak jenjalan kat blog orang ni. selain blog fatin liyana n maria elena.. tak brape minat aku nak g tgk blog lain. sbb blog depa dua org tu pn dah menarik perhatian.. :) bdw...  tertanya2.. belog ape yg aku search nih.....? akulelakidialelaki.blogspot.com try lah anda pula menerokainya.... semua ttgnya menarik perhatian. picture.picture.snap n snap... :)

dah namanya gila fashion n photo... mane buleh yang tak best tak update kan... let u watch dis.... 
sharing by annasEaskt photography fb :) 







caya tak? caya tak? lain kan... sumpah aku cakap cantikkk.... pujian ikhlas beb.. thts wht we call makeover. tranformasi baru bagi mereka... so.. yg rasa diri tu tak cntik jgn risau.. cuba tgk annasEaskey Photography dah buktikan... :) teringin dowh nak buat lagu nie.... mmg real n sumpah lain... mari kita bangkitkan dunia kita pula. skali skale buat cm gini menjadi ooooo...
sentuhan tu penting ;)

let's makeover :)


hahaha... aku ni bukan makeover. aku saja2 jer. sebelum nak klua aku snap je gambar... haha...
kira mcm makeover lah kan sbb aku jarang2 jer makeup melainkan ada nak pergi tempat curlas curlas.. hehe...

bye. jumpa lagi. jangan lupe makeover. kasi berseri sikit muka tu... biar cik abg terpikat. huhu....

4 comments:

Syazwan Che Deraman said...

yang gambar first tuh, gambar Syam ke gambar Norjuma?

Scha Nazri said...

awwww. memang berbeza tul kalau dimake over kann! nampak lain.

eh, syaz follow sini. Ke 100 taww! :P

Wan Nursyamimi said...

syazana .. kan kan... hehe... syaz.. thanks ;) u r the lucky one. huhu... :D

Wan Nursyamimi said...

syazwan : hahaha... tu gambar norjuma la syazwannn.. haih.. mcmane boleh x cam nih.. kikikiki :D