Friday, December 28, 2012

Jumaat Terakhir 2012

Assalamualaikum

hallow!hello!ello!...
lagi 3 hari dah tahun baru. lagi beberapa minit masuk hari sabtu.. dan tahun depan sudah pasti aku menulis lagi utk blog ini.. cuma kali ini berbeza kerana hari ini adalah hari jumaat terakhir dalam tahun 2012. ulang ya 2012... huhu. bukan jumaat terakhir untuk dunia fana ini. dan alhamdulillah saya, aku, awak, kau dan dia masih lagi di sini.. di dunia ini...

banyak sangat nak tulis sepanjang tahun ni tapi tak semua aku sempat nak kongsikan. oleh sbb masa tak mengizinkan.

actly aku baru smpai KL tadi.. seminggu di kampung rasa macam tak mencukupi waktu tu. tapi nak buat lagu mane.. kena balik jugak.. apapun holiday hujung tahun aku sangat bermanfaat sbb terengganu tahun ni kaw kaw kena simbah ngan hujan. haha.. bermanfaat lah sgt.. haha.. jgn salah phm dulu. bermanfaat sgt sbb semua family ada :) im happy with that..  rasa mcm tak nak balik KL :) kg i hujan je. xde banjir yea.. hehe... sgt bertuah sbb sempat lagi pergi lepax pantai walaupun laut tengah bergelora.. takut sebenarnya u olls.. tp kaki melangkah juga....

kadang-kadang kita perlu jadi org lain dan merasai kehidupan mereka

oleh sbb balik ngan flight plus bas Nice.. jadi kami berjalan ke bandar naik pengakutan awam je.  nak bawak kete tak pandai. sbb semua pakai kete gear manual kt kg. (pdn muke korang) omaigad u ollss.. aku tak pernah kot duk kl naik bas.. :) haha.. jangan berlagak sgt... sebenornya best kotttt.... haha.. mane nak tau kan. sbb tak pernah. dah naik baru tahu apa perasaannya. maybe first2 la rse mcm ishk! bosangg nya tunggu bas lama2.. tapi dah naik tau2 jelaa... ayoyoyo. feeling baik punya.. naik bas kayu :D 'sila search bas kayu terengganu canne'. hehe.. kesimpulannya mmg best :)

apa lagi?? oh yeahhh... uollss...perkara dan pengalaman terbaru dlm hdp.. dah smpai bandar i naik bot penambang pula.. bak kata org terengganu bot 'nambang'.. mmg aku dah lama gila nak try naik bot nak pergi seberang takir tu since aku mmg tak pernah pergi pulau, so aku mmg teruja nak naik bott.. amboih kuno nya aku! mcm monyet masuk bandor plok.. haha.. dulu takde jambatan kat terengganu tu org dulu2 semua ulang alik naik bot penambang tu jer... takdenya kete2 ni. katanya laa.. he.. so ape yg org dulu rasa ape salahnya kita cuba juga. :) tak tahu nak cakap camne.. tapi kalau korang pergi terengganu cube try naik. tak mahal pun. 1 hengget je. naiknya di jeti sebelah pasar payang. naik then pusing balik. itulah yg aku lakukan selama 2 hari berturut2. haha.. seee.. serius aku tak puas.. rase mcm ketinggalan zaman sgt.. padahal kg sendiri ada mcm2. best pulak tu... haih..

tak pandang camera pun. tunggu bas ni.. mane la x sampai2... :)

 ni hari pertama aku try naik bot yang sedang angin kencang tu. haha

 dan ini hari ke dua. haha

 serius aku rase mcm izzah.. haha.. ombak rindu gitu. kikiki.. u olls jgn la jelouse. kg i mmg best gitu. kiki.... time ni ombak tgh kuat.... daripd tepi batu.. kitaorg dah beralih tengah2 ckit. bahaya...

 ini pula kakak plus teman aku yg hari2 gaduh. tapi time tepi batu kitaorg baik2 ckit. semua nak feeling ombak rindu je padahal hati tetap kosong kosong kosong.. ( nyanyi lagu najwa latif ckit) haha.. bdw. setiap gambar ade critanya kan.. biar kami je yang tahu...

dan yang ini paling over. camera semua nak tang dia je. haha.. posing. smile. snap mmg serah kat budok ni.. :) haha.. mcm tak tahu je.. iolls kan suke feeling2 ni. kasi la chance... happy sgt dpt tgk ombak. walaupun kencang. kencang seperti dada dan hati ini merindukan seseorg.. wek wek wek.. ade org nak muntah plk. adus.. semua ni sbb tgk ombak dan jadi rindu. terciptalah ombak rindu, mimi & izzah.. haha.. bak kata UAI berat 66.. :D

seronok tak tgk gambar? haha.buat2 la seronok. sbb bila u olls happy. iolls pun akan happy. hehe.. nnti kita pergi terengganu ya. rumah nenek sy depan pantai tu je. :)

oklah. insyaallah ade mase esok aku update lagi. next...  selamat pengantin baru alia & kamarul. selamat di ijab kabulkan td.. tungguu ya... esok baru aku nak pergi wedding diorg.. wink.

selamat malam. sayang semua..





No comments: