Saturday, March 09, 2013

Sepetang bersama "Dian Pelangi"

Assalamualaikum...

Salam santai untuk semua :) happy Saturday.
Kepada semua bloggers especially to hijaber n follower Dian pelangi mesti tahu yang beliau ada Datang ke Malaysia. Kan kan.. Apa yang mnarik pada 7 march yang lalu dia ada kan majlis santai. Di jemput hadir ke "sepetang bersama Dian pelangi" sape tak nak kan...tu lah salah satu impian aku. Iaitu ketemu sama Dian.. My favorite girl.. She's my inspiration Dalam berfesyen n sbb dia jgk la Skrg aku semangat Gila for my boutique..

Di temani sahabat tersayang 'iylia syamimi' aku mnghadiri event tu. Truja i olls u noe. Sbb nanti aku Akan jumpa all my favourite bloggersss yg ada bersama mnghadiri jemputan Dian.. Wahh sukaaa..
2:30pm seperti yg janjikan bermulalah acara tu daripada membeli shawl yg murah, toturial daripada Dian, games, makan, sesi bergambar, sesi suka ria Dan macam2 lah:) I'm totally happy for that day.. Sgt bertuah Kerana menghadiri Dan berjumpa Dian. Bayangkan Dulu aku just tgk dia Dlm YouTube , blog, buku camtu je. Sehinggalah now I'm watching real... Omg lagiiii berlaga2 pipi.. Hahaha..
She's very friendly langsung x sombong, lucu, cantik orgnya.. For me dia sgt sesuai dijadikan ikon fashion hijab buat masa Sekarang ni.

Cuba lihat kami :)


























1 comment:

eyriqazz said...

sweet...

p.s : tak suka word verification