Thursday, April 25, 2013

FENOMENA GWIYOMI

Assalamualaikum..

hai ! dah dengar citer? kalau aritu gangnam style. kali ni fenomena GWIYOMI .. hebat bebenor penangan korean style nih. tak uSahlah cakap org. aku pun sama. semua di dunia akan suka pada sesuatu yang menarik. dan itu semua tak mustahil..

apa itu GWIYOMI? mula2 aku pelik jugak. first2 aku tgk kat status fb. pastu kat instagram siap gmbar duk tunjuk tangan 1,2,3.. haih apa tu??? smpai la waktu semalam aku tak bole tidur n aku geogle apa itu gwiyomi :D thanks en geogle. dunia ini mmg tidak salah menyambungkan saya dan awak. sy bertuah ada awak. sangat bertuah. selagi kita tak buat bukan2 n geogle pada yang betol. i think semua itu kebaikan. dunia cyber bukan satu kesalahan. yang salah skrg manusia yang tak pandai guna benda alah ni...

back to topic. lepas google beralih pula pada youtube.. :D sememang tidak terduga yang GWIYOMI itu bermaksud comel. setiap tindak tanduk mereka juga sangat comel.. oh my.. ofcoz lah yang comel2 slalu jadi ikutan.... and i love it. biarlah org nak ckp apapun. atau pun mcm abg aku ckp. entah pape laaaa... GWIYOMI pun bole minat. lailailailai... suke hati aku lah...

nak tgk ape tu GWIYOMI?
Lets we watch this cute video :-
 semua comel2 mcm doll!..




 

 



dah tengok? seronokkan. hehe.. nanti sy pn nak buat video GWIYOMI.huhu...
bye comel :)

No comments: